op vakantie gaan, wie heeft er nog meer zo'n hekel aan.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

romyloverrr

op vakantie gaan, wie heeft er nog meer zo'n hekel aan.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-14 00:13

*zucht* Wat vinden mensen nu leuk aan op op vakantie gaan?
Eerst dagen van te voren al moeten stressen om alles bij elkaar te hebben, dan uren gaan rijden/vliegen
om vervolgens in verwegistan aan het stand te liggen of, nog erger, te gaan wandelen of fietsen.
Wat bekende gebouwen bezoeken, weer uren terugrijden/vliegen en weer alles uitpakken.
Leuk joh! -O-

Gelukkig mag ik als mijn ouders en broertjes naar zeeland gaan ( 4 keer per jaar) thuis blijven.
Maar naar Oostenrijk moest ik vorig jaar mee -O-
Nu heel hard hopen dat ik dit jaar thuis mag blijven *\o/*

Nog meer bokkers die een hekel hebben aan op vakantie gaan?

Anoniem

Re: op vakantie gaan, wie heeft er nog meer zo'n hekel aan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 00:16

Wij hadden en hebben nooit geld voor vakantie , scheelt stress en ik mis niet zo gek veel :P . Dit jaar ga ik een weekend met een heel stuk fam dus dan stresssen :P

AfricanLady

ik ga elk jaar naar el rancho de verano in drenthe vind het heerlijk vakantie en elke dag paardrijden heerlijk.
Alleen moet ik wel 2 en halfuur of 3 uren met ov haha
Heerlijk genieten van de ranch het gezelschap

diesel83

Ja ik....elk jaar weer hetzelfde...stress heimwee etc. Blijf veel liever in mijn eigen omgeving. Gewoon vrij maar wel thuis en lekker dagjes weg :-)).

Vorige zomer ook aangegeven dat ik niet meer op vakantie wil gaan en zeker geen 14 dgn....dit jaar gaan we ook niet gelukkig omdat ik dan net ben bevallen.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 00:17

Zo dacht ik ook op jouw leeftijd, maar wat ben ik nu trots zeg dat ik verschillende dingen van de wereld en van nederland heb mogen ontdekken met mn ouders.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 00:17

Ik heb er ook zo'n hekel aan!
Als ik al een weekend wegga met vriendlief. Ik moet alles regelen en doen. Wassen, strijken, klaarleggen, spullen verder inpakken.

Pffff, maar op vakantie gaan is zooo leuk 8)7

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 00:20

Totaal geen last van! Ik laat de boel gewoon de boel, leg in de weken voorafgaand de vakantie gewoon beetje bij beetje alles klaar wat ik mee moet nemen en kan me ook compleet afsluiten voor 'thuis/werk' als ik op vakantie ben, heerlijk!

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 00:24

mijn ouders vinden vakantie juist leerzaan. lekker dingen bekijken die je in nederland niet hebt. volal om ons te laten eseffen hoe goed wij het hebben. ook ik vind een maand lang een beetje zonde van mijn tijd. maar als je er eenmaa bent is het wel heel leuk!

Ryomieko

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 00:27

Ik snap niet hoe iemand een hekel kan hebben om op vakantie te gaan :Y)

Ik hou van het gevoel om op vakantie te zijn, dan hoef ik me even niet druk te maken om school of wat dan ook.
En stressen doen we al niet meer aan (mijn moeder was erg van het stressen.), we pakken de dag van te voren alles
in en voor de rest niet.
Net terug van 3 volle dagen Disney Land (waarvan 1 dag naar Parijs) en ik mis het nou al, kan niet wachten tot over
5 maanden en we naar Oostenrijk gaan.
Heb een of andere manier een hekel aan Nederland, dus ben altijd blij als ik hier even weg ben :Y)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 00:35

Stress voor de vakantie? Voor mij volledig onbekend :P

Vakantie is voor mij een en al genieten, andere omgeving, ander eten, andere mensen/taal, lekker relaxen, heerlijk!

Niet dat ik het erg vind om thuis te komen, want ook daar ben ik graag, maar nope, ik herken je gevoel niet :Y)

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 00:38

Ook ik heb een hekel aan op vakantie gaan, laat mij maar gewoon lekker thuis met mijn paardje van de zomer genieten!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 00:46

Ja ik ook! Werk nota bene op een vakantiepark maar wat heb ik een hekel aan op vakantie gaan. Vind het ontzettend duur en geen bal aan... :')

Ik hekel me er ook echt aan. :o

Kleine_Reijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 00:59

Whaaaat!! Serieus?
Het is toch juist heerlijk om op vakantie te gaan? Het besef dat je even NIET aan school/werk/stage/buren hoeft te denken! Even helemaal op jezelf zijn/met je ouders of vrienden!
Heerlijk!
Geen gestres, just relaxing! Even simpelweg helemaal niks aan je hoofd hebben! Doen en laten waar je zin in hebt!
De een gaat de hele dag lui op het strand liggen,de andere zoekt de sneeuw op!

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 01:07

First world problems? :')

Ik ben al sinds 2009 niet meer op vakantie geweest, kan het me als student niet veroorloven. :(
Maar ik ben als kind/tiener wel altijd geweest met m'n ouders. Naar Italië en Frankrijk maar ook verder weg; China en Amerika. Ik vond het geweldig, had het absoluut niet willen missen. Dus nee, ik herken je gevoel absoluut niet. Heb nooit stress gehad voor/tijdens vakantie. Eerder het omgekeerde.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 01:17

Haha, ik ben er ook geen fan van eigenlijk.. Een weekje ergens heen is genoeg voor mij, daarna wil ik wel weer naar huis. :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 09:11

Met mijn paard op vakantie vind ik niet erg.
Vriendje wil liever 2 weken zon en strand. Vind het wel leuk hoor, maar het is zo duur en vind dat dan echt zonde van mijn geld (koop ik liever dure meuk voor, voor mijn paarden :P).
Maar dan doe ik dat maar voor vriendlief, al hebben we nog niks geboekt. En een beetje inleveren van zijn kant zit er niet in, ik ben volgens hem toch al alleen maar bezig met paarden en moet die paar weken dan maar zonder kunnen.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 09:13

Ik.. Ik vind t weggegooid geld.. Weggegooide tijd.. Neh.. Niks voor mij..

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 09:17

Stress? Waarvoor? Zorgen dat je het belangrijkste bij je hebt (reispapieren, geld, pinpas, visakaart, medicijnen, paspoort) en gaan met die banaan. De rest kun je altijd bijkopen _O-

Ik ben zo blij dat ik veel vrije dagen heb via mijn werk.... Lekker veel weg :D

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 09:29

Ik ga al jaren niet meer op vakantie, gewoon omdat ik het heerlijk vind om als ik vrij ben, lekker thuis te zijn en vanuit huis mijn dingen te doen. Ik heb ook absoluut niet het gevoel dat ik iets mis door niet op vakantie te gaan en dan wegen de kosten ook niet op tegen het plezier.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 11:14

Saaie doedels! Thuis is maar thuis, dat ken je toch wel inmiddels? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 11:21

Ik kan geen drie weken thuiszitten.. dan vreet ik mezelf op, komen de muren op mij af, hoe leuk ik thuis ook vind. Dit jaar ga ik een maand op vakantie, stress, heimwee om mijn huis of beesten? Totaal niet :D Beesten zitten prima bij mijn schoonouders, die zijn er net zo gek op als dat wij zijn.

Is het al juni?

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 12:21

Ik heb vooral een hekel aan de rit er naartoe en terug. Mijn vakantie begint zodra de navigatie zegt Bestemming bereikt, en eindigt wanneer we op de terugweg wegrijden. Ik háát het. Tel daarbij op dat de auto van m'n vriendin geen cruise control heeft en ik daarom een lamme voet krijg (ik kan ivm haar handicap de stoel in de auto niet naar voren of achteren zetten en ik ben een kop groter... :P) en dat maakt dat ik het liefst zo weinig mogelijk stop en zoveel mogelijk kilometers achter elkaar maak. Het scheelt in ieder geval al dat ik bij elke tolpoort in Frankrijk zonder file zo door kan rijden (heb een rekeningrijden kastje voor Frankrijk) en dat ik gewoon alle NL radiozenders en Spotify (3G modem in de dakkoffer met wifi en onbeperkt Frans internet plus een snoertje van iPhone naar autoradio) heb in de auto dus ik hoef in ieder geval niet naar dat geblaat wat ik niet versta te luisteren :P Files ontwijk ik gelukkig dankzij HD Traffic van TomTom, zeer frustrerend als je je aankomsttijd alleen maar op ziet lopen.

Daarnaast heb ik ook een hekel aan hoe men vindt dat een vakantie er uit moet zien. Mijn vakantie is zoveel mogelijk niets doen/zwemmen in het zwembad en voor de rest gewoon "connected" blijven met thuis. Dus: gewoon smartphone/iPad mee, internet er op en geen gezeik. Laptop blijft wel thuis, maar dat is mijn grens. Heb zo'n enorme hekel aan mensen die menen commentaar te moeten leveren op het feit dat ik 's ochtends gewoon even de NOS app check voor het nieuws en even Twitter/Facebook bij lees. Het is 2014 mensen..!

Stiekem ben ik overigens wel jaloers op de kinderen van nu. Wij zaten half stoned van de Fruittella op de achterbank, uren achter elkaar in een auto zonder airco met een walkman en 5 bandjes, tegenwoordig zit je lekker met een DVD speler/iPad achterin je te vermaken. Stuk beter, ook voor de gemoedstoestand van de ouders :P

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 12:59

Wees blij dát je op vakantie kunt zeg! :\
Vind het verschrikkelijk ondankbaar om daar als kind een hekel aan te hebben.
Als je volwassen bent, prima, dan ga je lekker niet op vakantie, maar je krijgt van je ouders iets wat sowieso honderden euro's kost en jij gaat blèren dat je er een hekel aan hebt..

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 13:04

Ik vind het juist geweldig op vakantie, even lekker helemaal tot rust komen! Ben mijn ouders ontzettend dankbaar dat ze mij al zo veel landen hebben laten zien

BrittFelice

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 13:06

Nee, ik vind het ook helemaal niets eigenlijk. Stress, andere omgeving, ik moet de paardjes en mijn katten missen. Nah, hoeft allemaal niet