Handlezen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Handlezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-14 19:03

Afgelopen week heb ik zo hard gelachen. We waren op ons werk onze handen aan elkaar aan het laten zien tot iemand nogal van streek raakte vanwege mijn levenslijn :') Die is dus ehm, nogal wat korter dan bij de meeste :Y) nu vroeg ik mij af of hier mensen zijn die daadwerkelijk hand kunnen lezen (vanaf een foto?) en wat bokt in het algemeen over handlezen etc. denkt :)

Ik ben benieuwd *\o/*

laughterline

Re: Zijn hier mensen die kunnen handlezen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 19:04

Ik hou dit even in de gaten, lijkt me erg leuk als er iemand tussen zit die dit zo kan! :D

nee123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 19:05

ik vind het eerlijk gezegd echt onzin...

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 19:06

Mijn verteld dat ik rond mijn 30e een dodelijk auto ongeluk krijg. Hoop niet dat dit gebeurd, maar goed ik geloof toch niet in die onzin van dat handlezen. :Y)

Leukertje

Re: Handlezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 19:07

oef, ik geloof er ook niet in. maar als het me zo gezegt word lijkt het me toch wel eng :Y)

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 19:07

haha wij hadden ook zoiets op school, we zaten op elkaars handen te tekenen en toen was het opeen: oneee je levenslijn! hij splasht uit elkaar! dus ik: ehm oke? zegt zij: dan ga je dood van verdriet!

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 19:22

Afgelopen vakantie heb ik een boek gelezen over handlezen. Ik vond dat echt een heel bijzonder boek!
Zelf zal ik niet zeggen dat ik kan handlezen, maar het interesseert mij wel! Zo wil ik ook nog steeds een keer een inkt afdruk maken van mijn hand om die beter te bekijken.

Maar volgens mij zegt een hand meer over de persoon zelf (karakter, manier van leven etc.) en niet wat er in je leven gaat gebeuren zoals een auto ongeluk. :=

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 19:31

Zou het zelf niet doen.Ik ben bang dat ze slecht nieuws in mijn hand lezen.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 19:39

Cubone schreef:
We waren op ons werk onze handen aan elkaar aan het laten zien tot iemand nogal van streek raakte vanwege mijn levenslijn :') Die is dus ehm, nogal wat korter dan bij de meeste :Y)

Ik citeer: In tegenstelling tot wat vaak beweerd wordt kun je niet uit de lengte van de levenslijn direct de lengte van je leven afleiden. Dat hangt van veel andere factoren af.

*\o/* Congratulations, no worries haha

Edit:
hier kan iedereen zijn of haar eigen hand lezen :P
http://www.spiritplaza.org/bibliotheek/handlezen.html
Niet wanneer je dood gaat oid :')

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 23:01

Leuke link Wilke!

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 23:07

Oh ja zo weet ik er nog een; ik zou oud worden met de partner die ik toen had en ook nog 2 kinderen krijgen.
1; de dag dat ik aan kinders krijgen ga denken vergaat de wereld waarschijnlijk.
2; ondertussen al lang en breed niet meer samen met hem en zo heel oud ben ik echt nog niet.