Origineel apart leuk cadeautje voor geboorte van baby! Help!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole

Origineel apart leuk cadeautje voor geboorte van baby! Help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-14 13:31

Ja 7-2 is mijn neefje geboren en deze is zowaar naar mij vernoemd *\o/*

Ik heb voor hun net zoals bij de vorige kindje ook hun geboorte kaartje gemaakt en vind hem goed geslaagd dit keer al zeg ik het zelf :D

Maar ik zit al weken te broeden op wat moet ik ze nou geven, ze heeft op dit moment alles al (zegt ze) en weet ook zo niet wat ze wil hebben :')

Foto's vertekenen iets kwa kleuren :) baby lijkt nu wel heel rood maar is gewoon normale huidskleur
Afbeelding

Afbeelding

Dus dacht ik laat ik de hulp van bokt in schakelen :D weten jullie een vooral apart leuk origineel cadeautje dat ik zou kunnen geven, niet zo standaard iets zoals kleertjes of een bon maar iets aparts :D

Zelf zit ik dit moment te denken om misschien wat foto's af te laten drukken of 1 mooie foto op canvas van de fotoshoot met het westernzadel voor het geboortekaartje. Help ik ben niet zo creatief :')

Alle ideeën zijn super welkom
Laatst bijgewerkt door Nicole op 20-02-14 13:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Origineel apart leuk cadeautje voor baby! Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 13:33

Geen tip voor een kadootje, maar misschien is het wel verstandig om die laatste foto (met naam/adres/tel. nr) te verwijderen, of dat deel even met photoshop onduidelijk te maken?

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-14 13:37

Blijheid schreef:
Geen tip voor een kadootje, maar misschien is het wel verstandig om die laatste foto (met naam/adres/tel. nr) te verwijderen, of dat deel even met photoshop onduidelijk te maken?

Ik had het verkeerde afbeelding gepakt had dit inderdaad al aangepast maar alsnog bedankt voor de tip, niet dat ze zo erg vinden als dit wel gewoon erop stond :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 13:39

Gefeliciteerd!
Wat een super gave kaart!!
Ik heb ooit een geboortekaartje op een bordje na laten maken met fimoklei (schrijf je dat zo :o )
Echt super gaaf!
Weet niet of je het wat vind en of ze het nog doet, maar ik heb thuis haar kaartje!

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 13:39

Gefeliciteerd met je neefje.
Ik heb vorig jaar een hele mooie doos gekregen, met daarin 1 cadeautjes. Op elk cadeautje stond een nr; 1 te 10 en mocht elke dag 10 dagen lang een cadeau open maken. Echt super leuk idee vond ik!
De cadeautjes waren o.a ; baby sokjes, een rompertje, een klein boekje, een rammelaar, baby olie e.d

Jou idee in de OP is trouwens ook leuk!

plagom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 13:41

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 13:43

Wat inderdaad hier boven staat, ik zou een leuk mandje maken, en dan niet alleen spullen voor de baby, maar ook voor de ouders erin :)
En misschien een rompertje oid met een eigen tekst laten bedrukken?

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 13:45

Ik heb van iemand een setje gekregen om gips afdrukjes te maken van voetjes of handjes, ML en ik vonden het allebei helemaal geweldig!

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 13:46

Gefeliciteerd met je neefje!

Je kunt het geboortekaartje laten afdrukken als sticker en die ergens op plakken.
Dat heb ik gedaan bij mijn nichtje, ik had bij Ikea een tafeltje en twee stoeltjes gekocht en op het tafelblad en de zittingen van de stoeltjes de stickers geplakt.

Edit; typo

Mavelle

Re: Origineel apart leuk cadeautje voor geboorte van baby! Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 13:47

Die kaart is echt heel leuk!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-14 13:48

Dit is 1 van de foto's die ik dan eventueel op canvas wil laten afdrukken (deze vond ze zelf ook helemaal super) -nog onbewerkt-

Afbeelding

En dan een misschien iets 3D zijn naam Nick

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 13:52

Foto of geboortekaartje op hout is ook erg gaaf, www.timberprint.nl.
Wij hebben een bokker bij de geboorte van de eerste het geboortekaartje laten graveren in een spiegel. Omdat bedrijf ter ziele is gegaan, heeft ze voor de tweede het geboortekaartje op hout afgedrukt gekregen.

Beide kaartjes zijn niet letterlijk gekopieerd, maar de hoogtepunten van het kaartje zijn gebruikt voor de spiegel en voor de houtafdruk.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 13:56

Sorry, maar vind dit toch een beetje een 'aparte' foto.... :o (de hond zo achterop)
Deze zou niet mijn eerste keuze zijn....
Je idee vind ik wel heel erg mooi!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-14 13:57

Kentaro schreef:
Sorry, maar vind dit toch een beetje een 'aparte' foto.... :o (de hond zo achterop)
Deze zou niet mijn eerste keuze zijn....
Je idee vind ik wel heel erg mooi!

Weet je dat ik daar serieus niets raars achterzocht of gezien heb bij heel die foto _O- ze vond deze zelf ook super namelijk :') Hahaha nu moet ik hier altijd aan denken als ik die foto zie..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 13:58

SORRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :')

Milord

Woonplaats: Op de Trein van het Leven onderweg naar Overal en Nergens, Dromenland en halte Thuishaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 14:01

Zelf een blanco rompertje/shirtje versieren met een tekening of wens met behulp van textielstiften of textielverf?
1 van beide foto's van het geboortekaartje in het groot op canvas?

xSCWxJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 14:15

Zoek op facebook naar heppie beebie kado's. Zij maakt erg leuke dingen.

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 14:21

sieraad of iets voor op de telefoon (achterkantje met foto)
maar daar heb die ukkk niets aan
misschien iets laten bedrukken ?
succes

leuk geboorte kaartje en fotos uiteraard

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 14:24

ja kan hun ook een baby zwemles cadeau doen?
of baby massage?

Grooming_Mom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 14:26

Ik heb laatst voor mijn vriendin geboorte klompjes laten maken bij www.wonderlief.nl echt super cool!
Ze maken dan het geboorte kaartje na op kleine schattige klompjes (ook foto`s ).
Kijk maar eens op de site .

Bob1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 14:26

Je kunt naamstickertjes laten drukken. Handig voor als hij evt. naar de creche gaat. Voor op z'n kleertjes en flesje. Of een bestekje met zijn naam er in gegraveerd.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 14:29

ukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 14:30

FemkeMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 14:30

Ik heb onlangs een vriendin een naamslinger van kiddycolors cadeau gedaan. Wij kregen onlangs ook nog zo'n naamslinger voor onze dochter, ik vond het erg origineel en daarbij ook mooi om op de deur van de kleine te hangen. Omdat de naamslinger van Kiddycolors helemaal uit Thailand komt heb ik ook gekeken of deze in Nederland te krijgen was, maar nergens van zulke mooie stofjes en bewerkt als die van Kiddycolors (persoonlijke mening natuurlijk). Hoewel je een kanttekening kunt zetten bij de twee mensen die achter het produceren van Kiddycolors producten zitten, een moeder/dochter waarvan de dochter nog maar een tiener, geloof ik wel dat zij een eerlijke behandeling (de site is ook transparant) krijgen en op deze manier het juist een bijdrage kan zijn voor hun levensomstandigheden.

Dus misschien vind je het niets hoor, maar ik was in ieder geval blij verrast toen wij onverwachts zo'n prachtig ding kregen opgestuurd :-)

P.S: Die klompjes hebben wij ook gehad, en ook erg leuk! Maar met een foto is dat wel lastiger, ik geloof niet dat dat mogelijk is (met de hand geschilderd)...

Groetjes

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 14:32

Een kinderbesteksetje met naam en geboortedatum aan de achterkant.Kan je kopen bij een juwelierswinkel
Bv paul van zeeland.