Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kentaro schreef:10 / 15 euro vind ik wel erg veel aangezien je geen 8 uur per dag aan het schoonmaken zult zijn![]()
Er zullen momenten zijn dat je het drukker hebt, en andere momenten juist weer niet. Ik zou eerder aan 5,00 / 7,50 per uur denken.
Kirsha schreef:Kentaro schreef:10 / 15 euro vind ik wel erg veel aangezien je geen 8 uur per dag aan het schoonmaken zult zijn![]()
Er zullen momenten zijn dat je het drukker hebt, en andere momenten juist weer niet. Ik zou eerder aan 5,00 / 7,50 per uur denken.
Dat vind ik vrij weinig, zeker die 5 euro. Ter vergelijking, dat verdien je op je achttiende in de supermarkt ook... Aangezien TS ook nog een uur in de auto zit om er te komen zou ik zeker rond de 10 euro per uur gaan zitten.
Kentaro schreef:10 / 15 euro vind ik wel erg veel aangezien je geen 8 uur per dag aan het schoonmaken zult zijn![]()
Kentaro schreef:voor 11x 12,50 per dag waarbij je ongetwijfeld niet iedere minuut aan het werk bent (zoals bijvoorbeeld in de schoonmaak) zou ik het een dure investering vinden voor die mensen![]()
Qua reiskosten zou ik inderdaad ook wel wat afspreken!
Kirsha schreef:Niet om het een of ander, maar TS werkt vanaf 7.15 uur tot 18.30 uur en moet nog een uur heen en een uur terug reizen. Dat betekent dat je voor dag en dauw weg bent en ook weer laat terug bent, eigenlijk is dan nagenoeg je hele dag weg. Ik vind dat je daar best een redelijk bedrag voor mag vragen.

Demone schreef:Mijn idee was om rond de €10,- te gaan zitten.
Even een simpel rekensommetje, wat verdien ik dan in de maand, voor 3 dgn/week werk?
€10,00 x 11 uur/dag = €110,00 x 3 dgn/week = €330 x 4 wk/mnd =
€1320,00
Ik schrok er van. Zoveel.
Met dat bedrag zijn de reiskosten ook prima gedekt, daar ga ik niet apart om vragen. Dat zou ik niet eens durven.
maar het lijkt me een prima bedrag. Demone schreef:Mijn idee was om rond de €10,- te gaan zitten.
Even een simpel rekensommetje, wat verdien ik dan in de maand, voor 3 dgn/week werk?
€1320,00
Met dat bedrag zijn de reiskosten ook prima gedekt, daar ga ik niet apart om vragen. Dat zou ik niet eens durven.

Demone schreef:Mijn idee was om rond de €10,- te gaan zitten.
€1320,00