Extensions van eigen haar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rachel_x

Extensions van eigen haar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-14 20:35

Hoi Bokkers,

Ik ben opzoek naar ervaringen/adressen naar een kapster die van eigen haar extensions maakt.

Even een korte toelichting: Mijn moeder heeft borstkanker gehad en heeft toen haar haren spijtig er af moeten halen. Ze had prachtig lang haar van wel zon 60 cm lang. Ze heeft dit haar altijd bewaard. Nu hoorde ik dat er kapsters zijn die van deze plukken haar extenstions maken en dit vervolgens weer aan je eigen haar waxen. Nu 1,5 jaar later heeft mijn moeder inmiddels weer zon 10 cm haar. Mijn moeder zou graag haar haar weer terug willen :) Op google kan ik er weinig over vinden..

Ik hoor het graag!

Ps: Misschien handig; liefst omgeving gelderland.

_JTM

Re: Extensions van eigen haar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 21:29

Daar heb ik nog nooit van gehoord! Dat zou wel erg mooi zijn als je van je eigen haar extensions kan maken. Zou zoiets niet gemaakt kunnen worden bij een pruikenmaker?

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-14 22:31

_JTM schreef:
Daar heb ik nog nooit van gehoord! Dat zou wel erg mooi zijn als je van je eigen haar extensions kan maken. Zou zoiets niet gemaakt kunnen worden bij een pruikenmaker?

Ja vind ik ook! Het zou moeten kunnen, aangezien extensions vaak ook van echt haar gemaakt worden...

Scarlatt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:36

Volgens mij heb je wel een paar dames/heren in Gelderland die dat kunnen doen. Volgens mij een kwestie van de haren sorteren en een waxje erin zetten. Met extensions herbruik zetten ze er ook gewoon een nieuw waxje op. Mijn vrouwtje zit in NH dus heb je weinig aan denk ik...

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 23:13

Als het goed is heb je het adres nu Rachel ;-) Ik ben blij dat ik binnenkort mijn eigen lange haren weer terug heb. Moet er nog wel bij zeggen dat het een soort van experiment is, eigen haar is anders dan extensionhaar, dit is voorbewerkt. :-)

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-14 23:25

Oh joh, jij ook hier, haha. Ja, lijkt me ook erg fijn voor je. *\o/*
Mams gaat morgen bellen.. Ik ben benieuwd..