Website maken hosting2go

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

IloveAnoukje

Website maken hosting2go

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-14 19:48

Hallo,

ik wil graag een eigen site starten (zonder weebly.com erachter)
nu wil ik dus een hosting pakket kopen bij Hosting2Go
het gaat om een fotografie site :)

iemand ervaring met Hosting2go?
en is het voor beginners? (aangezien ik geen sitemaker ben), maar gewoon een leuke opmaak makkelijk wil kiezen

groetjes Joy

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 19:51

Ik heb alleen een domeinnaam, mail etc bij hun lopen (websites gemaakt via WordPress en bij hun op de server gezet). Over de service en kwaliteit ben ik absoluut te spreken, zeker een aanrader!

Ik wist niet dat ze ook een WYSIWYG programma hadden? Ik weet wel dat je je website door hun kan laten maken maar daar heb ik geen ervaring mee.

SSDesign

Re: Website maken hosting2go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 20:22

Ik zit ook bij Hosting2Go. Erg tevreden, ze zijn altijd snel in het beantwoorden van vragen en mijn site ligt vrijwel nooit plat (zit er nu bijna 7 jaar met meerdere domeinen). Hij heeft 1x een dag plat gelegen en toen had ik zelf een foutje gemaakt bij het uploaden van mijn website. Daar hebben ze me heel goed mee geholpen. Ook vragen over Joomla, Wordpress en dergelijke worden keurig beantwoord.

Overigens maak ik mijn websites zelf. Ik wist ook niet dat ze WYSIWYG hadden, daar heb ik ook geen ervaring mee.

BBBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 15:07

Je kan natuurijk ook weebly als website builder houden. en dan alleen websitenaam.nl boven aan je website hebben. Want er is echt geen website builder zo makkelijk als weebly. Voor meer info mag je me pben :)

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 11:52

FK -> HTT