Zo in 'het holst van de nacht' heb ik zomaar eens even een vraag
Ik heb namelijk het geluk af en toe in het heuse centrum van een bruisende (ahum) stad te leven. Zo deelt de halve uitgaansjügend ofwel bedoeld ofwel onbedoeld haar lief en leed met mijn luisterend oor. Zo ook enkele minuten terug.Precies onder mijn slaapkamerraam stonden 2 dames hun desastreuze levensverhaal met elkaar te delen, toen één van hen de problemen met één van haar huisgenootjes ter sprake bracht. Wat bleek; De betreffende huisgenote nam na het uitgaan wel eens een kerel mee om beschuitjes mee te eten. Dat vonden de pratende dames écht níet kúnnen, echt AAAAAsociaal en vieeeeees.
Nu vroeg ik me af, wat vinden de bokkers die met huisgenoten samenleven (die zonder huisgenoten mogen ook hun mening geven hoor
) er van als een huisgenootjes een man/vrouw/jongen/meisje mee naar huis neemt na het uitgaan? Dan bedoel ik dus niet vaste relatie. 
Mijn huisgenoten zullen daar ook echt niets van zeggen hoor. Er is alleen een ongeschreven regel dat als je meer dan 3 mensen over de vloer hebt doordeweeks, dat je het dan even vantevoren laat weten ivm eventuele geluidsoverlast of een volle keuken.
Vond het minder geslaagd als iemand één persoon mee nam, dan wanneer een huisgenoot het een geslaagd idee vond om met een hele groep (asociale) vrienden tot na 1 uur 'in te drinken' en vervolgens met die hele groep rond 4 uur weer thuis te komen en dan tot zeker 5 uur na te 'praten'.
*trip trip trip naar de deur* ik trek in VOL ORNAAT die deur open ennnnnnn....
*eigenlijk kan ik zijn vraag nog wel begrijpen ook..*