Iedereen van harte welkom op Horse Gift Box! Een initiatief van ruitersportwinkel Glosta's Shop.
Bestel nu je Horse Gift Box voor Februari! Een extra kado voor jezelf of voor iemand anders!
Elke maand is er een nieuwe Horse Gift Box gevuld met producten, snoep en andere benodigdheden voor je pony of paard. En af en toe zit er ook voor jou iets bij. Voor een bedrag van 30€ per maand ontvang jij je Horse Gift Box. De waarde van de box is tussen de 30€ en 55€! Verzending is gratis (enkel voor België en Nederland) via kiala. De box wordt steeds rond de 15de van de maand verstuurd.
Prijzen: 30€ voor 1 maand 160€ voor 6 maanden (je bespaart 20€ en je ontvangt 6 maanden lang elke maand een Horse Gift Box, alle maanden zitten er andere artikelen in!)
Ik vind het ook vrij prijzig voor een gift box, waarvan je niet weet wat er in zit..
Anoniem
Geplaatst: 15-02-14 17:48
Ik ook niet.. Ook met de foto van een giftbox dat ik denk mja.. Als je beetje handig shopt heb je dat voor minder dan 30 euro zelf ook in huis..
Nibbit
Geplaatst: 15-02-14 17:48
Nouja, en er moet maar net iets in zitten wat je kunt gebruiken Ik zou voor die 160 euro liever zelf gaan shoppen
Martie
Geplaatst: 15-02-14 17:51
Je weet dus nooit wat er in zit en of je het kan gebruiken. Zeker op langere termijn behoorlijk prijzig. Kan voor het bedrijf een mooie manier zijn om restanten kwijt te raken die niet goed verkopen (en waarom verkopen die niet?!). Ik zou liever voor datzelfde geld rechtstreeks iets kopen wat ik echt wil hebben.