animo voor vakantiehuis met stalling noord limburg?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

animo voor vakantiehuis met stalling noord limburg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-14 01:05

Mijn vader zit te overwegen om op de bouwgrond naast ons eigen huis een vakantiehuisje te laten bouwen. Ik zei hierop, dat kun je dan aanbieden met stalling, daar voor is denk ik vast wel interesse voor paardrijdend Nederland.

Het betreft dan 24/7 stalling met inloopstal. Er staan ook andere paarden, maar die kunnen in een andere weide worden geplaatst.

Zijn ook mooie uitrijmogelijkheden. Op zo'n 20 tot 30 min rijden (te paard) is een groot bos. En zelf ligt het huisje op het platteland, naast de maas en je kun je ook in de directe omgeving prachtig rijden, langs de maas, over graspaden langs kabbelende beekjes en door kleine bosjes en zandpaden.

Voorlopig is daar allemaal nog geen sprake van. Maar dan zou het er wel zo uit komen te zien qua stalling en ligging. Gezien jullie een groot deel van paardrijdend Nederland omvatten, wat denken jullie? Zou hier interesse in zijn?

Esther_Tommy

Re: animo voor vakantiehuis met stalling noord limburg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 01:24

Zou dan eerder denken aan gewone verhuur dan vakantie verhuur.
Zoek zelf al jaren een huurwoning met een stukje land erbij maar is moeilijk te vinden :(

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-14 01:26

Haha, nou ik heb al tegen vaderlief gezegd dat ik het dan wil huren :') Want je struikelt gewoon de wei in (ook vanuit mijn ouderlijk huis)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 01:59

ED --> STW

Esther_Tommy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 23:01

Ja dat snap ik
Niks fijner toch ;)