Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sweetgirl1 schreef:Ik heb dat ook en heb een 8 gb geheugenkaartje maar nog zit die vol en er staat amper wat op
Foto's kan je op een geheugenkaart zetten maar apps bijv. niet als ik me niet vergis. Op de meeste smartphones blijft al niet zoveel meer geheugen over, en dan zit dat met een paar apps al snel aardig vol. no--a schreef:Sweetgirl1 schreef:Ik heb dat ook en heb een 8 gb geheugenkaartje maar nog zit die vol en er staat amper wat op
Ligt er ook aan wat je op je telefoon hebt staanFoto's kan je op een geheugenkaart zetten maar apps bijv. niet als ik me niet vergis. Op de meeste smartphones blijft al niet zoveel meer geheugen over, en dan zit dat met een paar apps al snel aardig vol.
no--a schreef:Sweetgirl1 schreef:Ik heb dat ook en heb een 8 gb geheugenkaartje maar nog zit die vol en er staat amper wat op
Ligt er ook aan wat je op je telefoon hebt staanFoto's kan je op een geheugenkaart zetten maar apps bijv. niet als ik me niet vergis. Op de meeste smartphones blijft al niet zoveel meer geheugen over, en dan zit dat met een paar apps al snel aardig vol.