Accu van laptop is slecht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jansje73

Accu van laptop is slecht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-14 21:49

Hallo Bokkers,

wie heeft er verstand van laptop en de accu daar van?

Bij mijn laptop als ik online ben krijg ik een seintje elke keer over accu duur langer mee gaat. Deze moet je dus kopen. Nu heb ik mijn laptop bijna 3 jaar en ruim 1.5 jaar geleden is mijn laptop gecrahst, geweest, helaas was ik alle foto´s kwijt.

Dit wil ik nu voor zijn en ga morgen een usb stick kopen en al mijn foto´s erop zetten. En in de hoop dat mijn laptop het blijft doen en dat het niet uit valt! Ik heb mijn laptop nu altijd aan de oplader en moet ook kijken als die goed blijft opladen.

Dacht eerst het ligt aan de oplader lag maar daar twijfel ik nu wel over. Ik denk dat laptop zijn beste tijd heb gehad.
Ik hoor jullie wel.

Ik zit nu op de tablet van mijn zoontje. Wel ff wennen.
Laatst bijgewerkt door jansje73 op 11-02-14 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt

N_B_N

Re: Accu van laptop is slecht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 21:53

Wij hebben gewoon een nieuwe accu gekocht, ik dacht via ebay

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-14 21:55

Dat kan natuurlijk ook! Weet niet of ze duur zijn? Mijn budget is niet groot.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 21:59

Ehm als ik het goed herinner waren wij tussen de 25-35 euro kwijt, maar dat kan ik dadelijk even navragen. Hangt denk ik ook wel af wat voor laptop je hebt

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 22:07

jansje73 schreef:
als ik online ben krijg ik een seintje elke keer over accu duur langer mee gaat. Deze moet je dus kopen.
??
Citaat:
Nu heb ik mijn laptop bijna 3 jaar en ruim 1.5 jaar geleden is mijn laptop gecrahst, geweest, helaas was ik alle foto´s kwijt.

Dit wil ik nu voor zijn en ga morgen een usb stick kopen en al mijn foto´s erop zetten. En in de hoop dat mijn laptop het blijft doen en dat het niet uit valt! Ik heb mijn laptop nu altijd aan de oplader en moet ook kijken als die goed blijft opladen.

De foto's staan opgeslagen op de harde schijf. Als het besturingssysteem crashed zijn na opnieuw opstarten de foto's weer gewoon te openen. In tegenstelling tot b.v. een Word document oid dat je NIET gesaved / opgeslagen hebt. Het is wat anders als de harde schijf crashed / kaduuk gaat, dan ben je idd alle data op die schijf kwijt. Een back-up op een cd/dvd/usb-stick/andere pc/in de cloud (dropbox oid) is altijd een goed idee.

Wordt de laptop eigenlijk wel eens echt uitgezet of blijft ie altijd aan of in slaapstand?
Nieuwe accu moet inderdaad te vinden zijn, is in bijna alle gevallen in een paar seconden gepiept.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 22:14

Weet je zeker dat het geen virus is wat die melding geeft?
Google anders eens op een naam of link die in de melding staat.

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 22:25

Dat dus :)

Screenprintje maken en posten.
Knop Prtsc, programma als Paint openen, plakken met ctrl+v en opslaan als jpg bestand. Dat hier plaatsen, kunnen we meekijken.