ik zit met een probleem ik heb een abbonnement bij hi met smartcare. maar heeft iemand Perongeluk tegen mij aangestoten waardoor mijn telefoon op de grond viel en hij dus kapot is(scherm een en al scheur). nu vroeg ik aan hem of hij daarvoor verzekerd was. hij zei van nee maar is dit niet verplicht? hopelijk kunnen jullie me helpen
Jij doelt op een WA-verzekering; die is (helaas) niet verplicht, dus het kan goed zijn dat deze jongen hier niet voor verzekerd is.
Wat houdt smartcare in? Is dat een telefoonverzekering?
RelarDevi
Geplaatst: 11-02-14 17:42
Is die persoon nog minderjarig? Zo ja, neem dan even contact op met zijn ouders.
MarlindeRooz
Geplaatst: 11-02-14 17:44
Ik denk dat je van smartcare geen geld terugkrijgt:
"Wat gebeurt er bij schade, diefstal en verlies? Schade, diefstal en verlies vallen niet onder de standaard service van Hi SmartCare Basis. Als je je toestel kwijtraakt of deze wordt gestolen, dan betaal je aan Hi het overnamebedrag. Het overnamebedrag is gelijk aan het bedrag dat je zou betalen als je aan het einde van je contract je toestel wilt overnemen. Dit is de ingeschatte 2e hands waarde van je toestel op de einddatum van je contract. Je blijft gedurende je contract gewoon het maandbedrag van Hi ToestelLease betalen. Je hebt wel recht op een eenvoudig basistoestel (dit kan van een ander besturingssysteem hebben dan het toestel wat kwijt is). Heb je een extra servicepakket zoals Hi SmartCare Diefstal en Verlies of Hi SmartCare Totaal, klik dan hier voor verdere informatie."
En ik denk dat die jongen nog onder zijn ouders valt qua verzekering?