Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
De batterij is erg slecht. In het begin niet zo, maar Google maar eens op S3 batterij en je zult zien dat het geen lange levensduur heeft.
Nouks schreef:Het scherm van de iPhone is kwetsbaarder dan die van de Samsung-telefoons. Dat heeft er alles mee te maken dat Apple glas gebruikt en Samsung plastic. Beide materialen hebben voor- en nadelen in het gebruik, en de kwetsbaarheid bij een val is wat mij betreft het enige echte grote nadeel van het glas van de iPhone. Qua scherpte van de schermen zijn ze vergelijkbaar.
Dat de batterij van de Samsung vervangbaar is, is maar goed ook..... Ik ken letterlijk niemand zónder batterijproblemen met Samsung. Dat je de iPhone-batterij minder makkelijk vervangt is geen ramp; ik ken letterlijk niemand met iPhone met dramatische batterijproblemen. Ja tuurlijk, bij een oude telefoon worden ze wel wat slechter, maar de levensduur van de batterijen van de iPhone is vele malen hoger dan die van Samsung-telefoons.
Hoe belangrijk is los geheugen voor je? Is 16 of 32 gig niet voldoende?
maar hij gebruikt hem ook wel heel veel.
Het enige nadeel van Samsung vind ik dat hij soms vastloopt, maar dit is niet heel ernstig en met een klein beetje gedult is het weer over.
Het werkt gewoon allemaal zo simpel. Alles is direct met elkaar verbonden. Geen wachtwoorden of verbindingen die wegvallen.. Afbeeldingen en favorieten enzo, alles kun je zonder kabels of een hoop geklik delen.
wat een drama telefoons zijn dat haha.
enige nadeel aan iPhone is inderdaad dat de batterij heel snel leeg gaat.
Choiix schreef:Nouks, je bent niet goed geïnformeerd. De premium Galaxy modellen (S, S2, S3, S3LTE en S4) hebben allemaal Gorilla Glass en zeker geen plastic. Daarnaast zijn de Samsung schermen OLED, waardoor zwart écht zwart is maar alle kleuren wat overgesatureerd over kunnen komen. Daarnaast is de levensduur van de Lipo batterijen van Samsung dik in orde, maar Android is nou eenmaal gewoon bagger qua batterijmanagement op de lange termijn ook omdat je zo gigantisch veel apps kan installeren die gewoon geen goed power management hebben (zie ook de recente problemen als je van Android 4.2 naar 4.3 upgradet).
Ik ben Apple aanhanger, maar als ik de keuze moest maken tussen de S3 en de 4S zou ik echt voor de S3 gaan. Echter, dan wel het LTE model (i9305), dan is hij toekomstvaster. Nadeel is echter wel dat die geen FM radio heeft..
Maar waarom geen S4? Heb je ook al voor 36 euro per maand met 300 min/1GB/onbeperkt SMS/4G..