Pak voor vrouwen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Pak voor vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 15:55

Hoihoi! :)

Ik weet niet of dit goed staat, maar ik heb zoiets gaafs gezien! Ik zie het tegenwoordig trouwens steeds vaker: Vrouwen in pak. Ik zou het zelf ook wel graag willen, maar ik weet niet waar ik zoiets kan vinden. Ik vind het wel mooier als de broek skinny is, dus niet met wijde pijpen.

Een paar voorbeelden:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik ben benieuwd wat anderen hiervan vinden!

Anoniem

Re: Pak voor vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 15:56

Ik vind dat 'hoog water' bij vooral foto 2 wel erg lelijk moet ik zeggen. :')

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 15:57

Da's toch niet nieuw? Dat heet een broekpak, en bestaat al zooo lang. Ik heb er ook een paar, van Esprit, en draag ze als ik netjes moet (congres, sollicitatie oid). Ik heb een vriendin met een resresentatieve functie, en zij loopt of in zo'n pak, of in een mantelpakje (met rok tot knie). Gecombineerd met blouse met je supernetjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 15:59

Ik vind die op de tweede foto ook niet zo mooi, maar had even geen beter voorbeeld. Ik vind het erg mooi als de broek gewoon als een soort van skinny zit.

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 16:01

Vind het alleen mooi als het wt strakker zit zoals op foto 1. Foto 4 vind ik er echt niet uitzien!!

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 16:02

Vind het heel gaaf; vooral de laatste. Als ik toch ooit het geld heb er een op maat te laten maken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 16:02

SSmonamiSS schreef:
Vind het alleen mooi als het wt strakker zit zoals op foto 1. Foto 4 vind ik er echt niet uitzien!!

Dat vind ik inderdaad ook.

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 16:03

Ja, zo'n skinny broek is leuk als je er ook in past. Ik dus niet. Maar heb wel dat soort pakken voor netjes. Maar dan met een rechte broek.
Die laatste is wel leuk.
Laatst bijgewerkt door Marsu op 09-02-14 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 16:03

Ik vind dat skinny juist echt spuuglelijk, sorry. :=

De pijp moet wat mij betreft recht lopen en lang genoeg zijn, dus niet hoog water, maar ook niet opgepropt van onderen. Het zou sneu zijn als je een smak geld aan zo'n pak uitgeeft en het enige wat je bereikt is dat mensen denken dat je een pauper bent, omdat het niet eens goed past. :')

Die laatste op dat plaatje van 3 op een rij ziet er bijvoorbeeld echt uit alsof het zo uit de kast van haar vent is geplukt, doodzonde!

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 16:09

Ik draag voor mijn werk regelmatig pakken, zowel met broek als rok. Heb er enkele hangen van Vanilia en eentje van Hans Ubbink. Ik heb ze zowel met lange rechte broek als wat speelser met een taps toelopende broek met een oversized jasje. Zolang het maar goed past, kun je wat mij betreft met een pak veel maken.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 16:09

Ik ben ook al tijden op zoek naar zoiets, voor als ik ivm studie wat professionelere gelegenheden heb inderdaad. Moet alleen een lange broek hebben, lengtemaat 36. Geen idee waar dat te vinden is, H&M heeft mooie broekpakken, maar allemaal te kort. Zo'n kokerrok staat mij absoluut niet, dus dan ben ik aangewezen op de jurkjes, die vaak ook aan de korte kant zijn :')

xCaitlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 16:24

Ik heb een broekpak en een rokpak, voor mijn opleiding moet ik vaak in pak naar bedrijfsbezoeken en als ik een presentatie moet geven op school moet ik meestal ook in pak. Die kun je gewoon bij de Zara of Mango kopen, h&m heeft ook een zakelijke afdeling. Als je iets meer budget hebt heeft bijvoorbeeld Ted Baker ook erg mooie pakken (verkopen ze bij de Bijenkorf).

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 16:26

Kvind de laatste foto just wel leuk! :)
zou ik ook best wel kopen, maar de 3e foto's die pakken vind k echt niks :')

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 16:32

3e foto links... Denk dat je baas het heel leuk vindt als je zo op kantoor verschijnt;)

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 16:34

De eerste is echt mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 16:49

eilleen333 schreef:
3e foto links... Denk dat je baas het heel leuk vindt als je zo op kantoor verschijnt;)

Hahaha :')

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 17:05

Die eerste vind ik echt gaaf (als de broek langer zou zijn...)! Ik zoek al een tijdje zoiets, maar ik heb moeilijke maten. Ik ben dun en lang. Dus standaard maten zijn vaak te kort qua mouwen van het jasje en pijpen van de broek :(

Susanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 18:20

Ik heb een hele mooie van esprit! Zit er een Piet Zoomers bij jou in de buurt? Die heeft behoorlijk veel keuze...

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 18:22

imd schreef:
Ik ben ook al tijden op zoek naar zoiets, voor als ik ivm studie wat professionelere gelegenheden heb inderdaad. Moet alleen een lange broek hebben, lengtemaat 36. Geen idee waar dat te vinden is, H&M heeft mooie broekpakken, maar allemaal te kort. Zo'n kokerrok staat mij absoluut niet, dus dan ben ik aangewezen op de jurkjes, die vaak ook aan de korte kant zijn :')

Al eens bij Mexx gekeken?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 18:27

Tiggs schreef:
imd schreef:

Al eens bij Mexx gekeken?

Nee, ga ik binnenkort doen. Dankjewel voor de tip!

Ben ook een keer bij mango geweest, ik vroeg om een broekpak en meisje kwam met een jumpsuit. Ehhmmmm.... :))

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 19:05

Voor de lange duntjes: ik (1.83 met 64 kg) zweer bij Vanilia.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 19:06

Dit is toch niet nieuw? Draag voor m'n werk al jaren af en toe een pantalon met blazer. Vind het niet zo spannend :P

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 19:08

Ik draag zelf ook af en toe een pak. Als ik ga solliciteren een zwarte nette pantalon, witte blouse en colbertje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 19:10

Ik vind het ook erg leuk in het doordeweekse leven. Als je een niet al te nette zou hebben, zou dat wel kunnen. Ik improviseer het nu een beetje met een zwarte broek enzo...

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 19:54

Kaka schreef:
Voor de lange duntjes: ik (1.83 met 64 kg) zweer bij Vanilia.

Ik vind Vanilia vaak net te 'bijzonder'. Heb ook ooit een mooi pak gekocht bij de We, maar de laatste jaren is de kwaliteit daar veel minder.

Overigens draag ik liever jurkjes met een jasje dan een pak, staat net wat leuker vind ik.