Telefoon weg.. wat nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Astaloca

Telefoon weg.. wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-14 20:24

-O-

Mijn telefoon is door iemand anders meegenomen toen ik uit zicht was.
Helaas krijg ik ook geen contact. Simkaart heb ik nu dus geblokkeerd.

Ik heb dus een abb. helaas zonder verzekering. Ik kon een nieuw abb krijgen in Juli. Kan ik nu ook een nieuw abb nemen? Zo ja, hoe gaat dit in zijn werk? Helaas zijn de klantenservice's al met weekend.

suus_pepper

Re: Telefoon weg.. wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 20:25

Je kan een nieuw abonnement nemen, maar dat moet je waarschijnlijk wel dit abonnement doorbetalen. Dus dan heb je een paar maanden 2 abonnementen.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 20:31

Nee. Je kunt gewoon naar de provider gaan en een nieuwe simkaart aanvragen. Dan blokkeren ze je oude en kun je gewoon weer bellen.

M_aaike_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 20:35

Aangifte doen van diefstal van je telefoon. Hierbij van te voren de bijbehorende nummers opzoeken zoals je 06 nummer en het IMEI nummer van je telefoon. Deze vind je vaak op de verpakking van je telefoon en mogelijk ik deze bekend bij je provider.

Bij je provider kan je ook een nieuwe sim-kaart aanvragen omdat je je oude hebt geblokkeerd. Als je slim bent leen je dan tot juni een ouder toestel van iemand. Dan heb je ook geen last van dubbele abonnementskosten en kan je in juni weer een nieuwe abbo nemen met een nieuwe telefoon.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:35

Bij diefstal is een early renewal bij in ieder geval Vodafone en T-Mobile mogelijk. Je kan dan gewoon verlengen met 1 of 2 jaar plus de maanden die je nu nog tot juli moest. Je krijgt dan ook een nieuw toestel.