Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Allereerst echt heel veel sterkte!!!
maaikedd schreef:Ik wil ook aan alle kanten blijven meewerken, maar kan ook heel vervelend gaan doen.
maaikedd schreef:Hij deed heel vreemd, normaal legde hij zijn tel in de kast en had hem nu continue bij zich. Gisteren weer een gesprek met hem gehad, maar mijn gevoel is hij nog steeds niet overal eerlijk in. Maar goed ben er nu wel achter dat er echt geen toekomst meer is. Hij wil niet veranderen en wil zich niet gaan aanpassen aan iemand anders. Hij vind dat iedereen zich maar aan hem aanpast. Moet zeggen wel bekenen dat alleen zijn niets voor mij is. Vind het verschrikkelijk om allen thuis te zijn. Kan absoluut niet tegen de stilte, staat ook een tv aan terwijl ik ergens anders in huis ben. Heb nu ook moeite om me bezig te houden. Vind het jammer dat hij mij bepaalde dingen nooit eerder heeft verteld. Maar volgende maand ga ik lekker op stap, deze maand even alles laten bezinken en zoveel mogelijk dingen gaan regelen. Moet ook lijtjes gaan maken wat we allemaal hebben en hoe we dit gaan verdelen. Hoop dat ik snel iets hoor van de hypotheekverstrekker. Dat is de grootste punt om te regelen. Vandaag nog een sollicitatie gaat, persoon was er positief alleen het salaris. Minimumloon, kan ik dus nog niet op zoek naar een eigen woning. Een kamer van 15m betaal je hier al zo €450,-. En ja wil eigenlijk niet met 1 of meerdere personen te moeten gaan delen. Weet ook niet of mijn katten dat zo leuk vinden, zijn nogal eenkening en snel bang. Zijn ook wijken waar ik echt niet wil wonen, daar kun je niet eens normaal s'avonds over straat zonder lastig te worden gevallen.