Hallo allemaal!
Ik zit met een probleem: voor ANW moeten wij een filmpje maken waarmee we mee moeten doen aan Tube Your Future en daarvoor moet je een professional met een bèta beroep interviewen. Allemaal leuk en hebben we al lang gedaan, dus daar gaat (hehe wat raar) mijn vraag ook niet over.
Achteraf moet het filmpje natuurlijk bewerkt worden, en aangezien ik niets beters heb (ik weet dat het geen top-programma is) gebruik ik windows live movie maker. Bewerken is allemaal goed gegaan, maar ik loop toch tegen 2 problemen aan.
Als het geluid van stuk 1 eraf is moet ik van een ander stuk film (stuk 2) het geluid hebben en dat onder het beeld van stuk 1 zetten, en ik kan ook nergens vinden hoe dat moet.
Ik heb mijn vrienden al gevraagd, mensen die ict hebben gekozen, maar die weten het allemaal ook niet, of werken met een of ander duur programma dat ik 1. niet kan betalen en 2. niet snel te leren is. Aan de leraar had ik ook niet veel, die zei de eerste les al meteen "Ja, het filmpje moet natuurlijk ook bewerkt worden. Daar krijgen jullie verder geen uitleg over, dat moeten jullie zelf maar uitvogelen" (ja, dat waren zijn letterlijke woorden
) en na het halve internet af gezocht te hebben ben ik bijna ten einde raad, kan iemand hier mij helpen??Alvast bedankt!
, dankjewel!