Bestelling bymusthaves.com

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

UltimOo

Bestelling bymusthaves.com

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 11:55

hoi hoi,

ik ben benieuwd of iemand hier wel eens heeft besteld op www.bymusthaves.com?
ik heb al op google zitten speuren, maar kan geen recenties o.i.d. vinden.

ik heb namelijk op 22 januari een bestelling geplaatst.
ze hadden laarzen in de aanbieding die ik al een tijdje op het oog had.
op hun website vermelden ze voor 18.00 uur besteld = de volgende dag in huis.

ik heb toen gelijk het geld over gemaakt, en kreeg wel een bestel bevestiging.

aangezien ik ze in de ochtend had besteld, ging ik er van uit dat ze de volgende dag geleverd zouden worden, dit was niet het geval.
3 dagen later had ik ze nog niet ontvangen, ook niks in mn email over een vertraging o.i.d.

ik heb toen gemaild met de vraag waar mijn bestelling bleef.
toen bleek dat de laarzen uitverkocht waren, en de vrijdag er op weer op voorraad zouden zijn en dan gelijk verzonden zouden worden.

tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen laarzen ontvangen.
ik heb gisteren en vandaag een mailtje gestuurd dat ik mijn bestelling wil annuleren en mn geld graag terug wil, hier krijg ik geen antwoord op.
ik heb via hun facebook een prive bericht gestuurd met hetzelfde, hier krijg ik ook geen antwoord op, én ik heb op hun facebook pagina een bericht geplaatst, openbaar met hetzelfde verhaal er in, en deze word gewoon door hun verwijdert!!

wie weet raad wat te doen?
antwoorden doen ze niet, via de site kun je ze alleen bereiken via de mail..

meer mensen slechte ervaringen met deze site? of tips wat i nu nog kan doen?
ik wil graag mijn geld terug :(

Suusje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 11:58

Ik ken degene van wie deze site is en ik weet dat je je hoe dan ook geen zorgen hoeft te maken hoor! Ze is heel eerlijk en ik weet dat ze altijd enorm haar best doet om alles zo snel mogelijk te leveren. Ik weet wel dat er laatst een door haar bestelde partij niet geleverd is!

UltimOo

Re: Bestelling bymusthaves.com

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 11:59

het gaat me niet eens meer om de laarzen, ik wil mijn bestelling annuleren en mijn geld terug.. maar op geen 1 mail word antwoord gegeven!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 12:06

Suusje1986 schreef:
Ik ken degene van wie deze site is en ik weet dat je je hoe dan ook geen zorgen hoeft te maken hoor! Ze is heel eerlijk en ik weet dat ze altijd enorm haar best doet om alles zo snel mogelijk te leveren. Ik weet wel dat er laatst een door haar bestelde partij niet geleverd is!
Ze doet anders op dit moment, afgaande op het verhaal van ts, heel erg haar best om dit in de doofpot te stoppen. Hoe moeilijk is het om een bericht terug te doen ipv berichten op FB te verwijderen of niet te reageren op e-mails?

Ts heeft recht op haar geld terug. Ook al krijgt ze zo meteen haar laarzen alsnog, heeft ze alsnog recht op haar geld. Dan kan de winkel beter de kortste route nemen en het geld terugstorten.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 15:06

Suusje1986 schreef:

Nou ze doet anders nu haar best niet bepaald

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 15:09

Ondanks dat er een partij niet geleverd is, is het een kleine moeite om je klanten te informeren hier over. En geheel om even een mailtje terug te sturen.
Proef een beetje dat ze de kantjes er vanaf loopt, door niet te reageren op geen enkele manier. Verre van netjes. ( tenzij er een of andere reden achter zit )

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 15:11

ja het is echt heel vervelend.
kan op geen enkele andere manier contact krijgen (alleen email of facebook).
staat nergens een telefoon nummer o.i.d.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 15:11

Je hebt zowiezo recht om het retour te sturen ook al zou het wel aan komen of niet, en dus ook recht op je geld terug. Is er geen contact gegevens dat je haar kan bellen? Als ik het adres opzoek van die site kom ik op google bij een auto handelaar, misschien kan je die bellen met de vraag of die het telefoonnummer heeft van op de exact zelfde adres gelegen betreffende site? Energiestraat 4. Post/Retour adres: 8263 AG Kampen

http://drimble.nl/bedrijf/kampen/24654183/malins.html

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 15:38

nou het is een wonder.
kreeg zopas via de Facebook Chat!! een bericht dat mijn laarzen gister middag waren verzonden.
dus heb ik op gereageerd dat ik diezelfde ochtend mijn bestelling al had geannuleerd.

duurde een hele poos, krijg ik nu net weer een bericht via de chat: Goedendag, Ik hoor net van mijn collega dat zij uw verhaal dinsdag begrepen heeft en de bestelling geannuleerd heeft voor de verzending. U krijgt binnen 2 weken het geld terug gestort op uw rekening. Met vriendelijke groet, By Musthaves

hoe bijzonder is dat.. eerst zeggen dat het is verzonden, en ineens is het wel geannuleerd...

ben benieuwd wanneer ik mijn geld terug krijg..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 15:41

Dat eerste mailtje kan automatisch zijn gegaan natuurlijk :)

Maar fijn dat het alsnog is opgelost :)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:01

Klinkt bijna alsof suusje heeft ingegrepen..

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:40

UltimOo schreef:
nou het is een wonder.
kreeg zopas via de Facebook Chat!! een bericht dat mijn laarzen gister middag waren verzonden.
dus heb ik op gereageerd dat ik diezelfde ochtend mijn bestelling al had geannuleerd.

duurde een hele poos, krijg ik nu net weer een bericht via de chat: Goedendag, Ik hoor net van mijn collega dat zij uw verhaal dinsdag begrepen heeft en de bestelling geannuleerd heeft voor de verzending. U krijgt binnen 2 weken het geld terug gestort op uw rekening. Met vriendelijke groet, By Musthaves

hoe bijzonder is dat.. eerst zeggen dat het is verzonden, en ineens is het wel geannuleerd...

ben benieuwd wanneer ik mijn geld terug krijg..

ik vind dat een typische " ik praat slap uit mijn nek shop eigenaar actie"

Suusje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 10:30

Ymor schreef:
Klinkt bijna alsof suusje heeft ingegrepen..

Neehoor, zijn haar zaken daar ga ik me verder niet mee bemoeien :)

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 10:37

Ik heb een zelfde soort probleem maar dan met een facebook pagina. Eerste bestelling ging goed. Daarna nog een vest besteld, maar dat was kleiner dan op de foto. Dus ik mocht annuleren. Heel netjes en ze zou het geld terugstorten. Dit was begin dit jaar. Maar heb nog niks terug. ze post niks meer op fb van nieuwe producten en reageert niet op berichtje. Ging om 30 euro en die wil ik toch terug .. ik heb geen idee wat ik nog kan doen .. misschien heeft ze prive wat problemen waardoor ze niet reageert, aangezien ze ook niks post, maar ik zou graag mn geld terug willen ..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 10:51

KVK gegevens op vragen.

Maar als het begin dit jaar is vind ik de termijn nog wel meevallen.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:52

Helaas is een kvk inschrijving geen garantie voor goede service. Je kan wel gegevens opvragen om zo achter gegevens te komen, maar dan. Als ze op geen enkele wijze reageert, zal ze ook daar niet op reageren. Of wil je langs gaan, om het zelf persoonlijk op te lossen

Sannert, ik hoop voor je dat je je geld terug krijgt, maar voor een bedrag van 30 euro kan je niet veel doen, dan samen met lotgenoten aangifte doen en dan nog is het maar de vraag of de rechtbank hier iets mee wil doen.

UltimOo, ik hoop van harte dat ze zich aan hun woord houden en je het geld netjes terug gestort krijgt.

Zelf in zo'n schuitje gezeten met een webshop DiDaan Horse Equipment ( staat hier ook een topic over op bokt ) , zaak is toen wel voorgekomen, maar zij kreeg een waarschuwing en alle gedupeerde moesten het hier maar mee doen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:05

Met kvk kun je wel achter een adres en evt. telefoonnr. komen en het op die manier te proberen.

inschrijving kvk is voor bedrijven verplicht en heeft niks te maken met goede of slechte service. Daar zijn andere instanties voor.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 11:51

beetje jammer dat ze zich alsnog niet aan de afspraak houden.
op 5 februari contact gehad, op 4 februari was mijn bestelling geannuleerd, en hebben ze aangegeven dat ik BINNEN 2 week mijn geld terug zou krijgen.
vandaag is het 2 week geleden, en heb nog niks ontvangen.
op berichten via de facebook chat word wederom niet gereageerd.
erg jammer dan een bedrijf zo moeilijk bereikbaar is qua contact of vragen oid.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:59

Hmm dit vind ik erg raar allemaal. überhaupt dat je geld binnen 2?? weken erop zou staan vind ik echt heel lang, alsof ze op die manier hopen dat je het over 2 weken wel vergeten zou zijn. := Als ze dezelfde bank hebben staat het binnen een paar minuten op en anders max een paar dagen, 2 weken gaat nergens over. Wat ga je nu doen?

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 12:03

njah ik wacht vandaag nog even af, de dag is nog niet om natuurlijk.
ik hoop dat ik nog contact kan krijgen via de mail, of de facebook chat.
zo niet dat zet ik wel een bericht openbaar op hun facebook, de vorige keer toen ik een vraag had, werd dat binnen een paar minuten door hun verwijderd, maar goed, dan hebben ze het iig wel gelezen :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 12:03

Op zich is twee weken niet overdreven lang. Sommige bedrijven hebben maar 1x per week en soms zelfs 1x per maand een betaalrun.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 12:05

ik krijg nu net een bericht terug dat ze mij telefonisch proberen te bereiken (klopt ook, maar ben aan het werk dus kan nu niet bellen..) ze zijn er dus iig mee bezig :)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 12:06

Sammie schreef:
Op zich is twee weken niet overdreven lang. Sommige bedrijven hebben maar 1x per week en soms zelfs 1x per maand een betaalrun.

In zo'n situatie kunnen ze heus wel sneller dat geld overmaken.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 12:07

Ik zou gewoon onder elke foto die ze op facebook zetten reageren dat je hoopt dat ze je geld nog een keer terug storten.

Niet opgeven, gewoon blijven volhouden. Desnoods doe je het 's avonds laat zodat ze het niet meteen kunnen verwijderen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 12:10

saskiakefie schreef:
Sammie schreef:
In zo'n situatie kunnen ze heus wel sneller dat geld overmaken.
Nee, dat hoeft niet altijd zo te zijn. Er zijn genoeg situaties te bedenken waarin het echt niet mogelijk is om binnen 1 of 2 werkdagen te betalen. Zij zullen dit ook niet als een spoedbetaling zien en ik zie persoonlijk ook niet in waarom dat wel zou moeten, dus gaat het gewoon met de reguliere batch mee. En terecht. Alleen twee weken is imo wel twee weken. Voor een particulier oneindig lang, dus daar hoor je je als bedrijf dan ook aan te houden.