Ik ben op dit moment bezig met mijn afstudeeronderzoek van de masteropleiding Forensische Orthopedagogiek aan de Universiteit van Amsterdam. Met 2 medestudenten verzamel ik data om ieder afzonderlijk een masterthesis te schrijven. Het onderzoek gaat over probleemgedrag en persoonlijkheidskenmerken bij jongeren in een normale populatie van 12 t/m 18 jaar. We zijn op zoek naar jongeren en bij voorkeur ook een van hun ouders om onze vragenlijsten in te vullen. Alleen de jongere die een vragenlijst invult is ook welkom. Ook wanneer probleemgedrag niet aan de orde is ben je welkom om de lijst in te vullen. Het invullen gebeurt online en duurt maximaal 20 minuten en zowel ouder als jongere maakt kans op een cadeaubon.
Ik hoop dat hier mensen zijn die het leuk vinden om mee te doen. Laat het hier even weten dan kan ik je een pb sturen met informatie en de link naar de vragenlijst. Ook voor vragen staat mijn inbox open!
Mochten er gegadigden zijn, hier de links naar de vragenlijsten: We hebben alleen ouders nodig die de lijst invullen wanneer hun kind ook mee doet. Jongeren die de lijst invullen zijn altijd welkom, ook wanneer hun ouders niet mee doen.
Bedankt voor je feedback. Hier kan ik helaas niets aan veranderen. De vragenlijst is samengesteld uit bestaande, gevalideerde vragenlijsten die oa binnen de orthopedagogiek en psychologie worden gebruikt. Als we de antwoordmogelijkheden zouden aanpassen, zijn de uitkomsten niet meer te scoren.
Hahaha, ik had hem bijna helemaal ingevuld tot ik de leeftijdscategorie zag
DPTomboy
Geplaatst: 09-02-14 17:01
Ik heb hem ingevuld
ilaan
Geplaatst: 09-02-14 17:34
Mijn moeder en ik hebben m ingevuld. Heb alleen het idee dat ik 1 verkeerd om heb ingevuld.. de lijst waarin de eerste vraag is of ik meer als normaal spijbel als anderen. Heb links gezien als klopt niet. Maar volgens mij was dat andersom xD