Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Als de partner het heeft goed gekeurd ja, dan is het geen vreemdgaan. Alles wat iemand stiekem moet doen met een ander, verborgen houdt voor zijn partner omdat die het niet goed zou vinden, is vreemdgaan, walgelijk. En dan heb ik het natuurlijk niet over een verrassing oid
in de omgeving gehad. PocoGaucha schreef:Ik vind het gewoon hetzelfde. Ik bedoel ik zou me bij allebei net zo erg gekwetst voelen.
Geryon schreef:Naar de prutsmutsen gaan niet vreemdgaan?Als de partner het heeft goed gekeurd ja, dan is het geen vreemdgaan. Alles wat iemand stiekem moet doen met een ander, verborgen houdt voor zijn partner omdat die het niet goed zou vinden, is vreemdgaan, walgelijk. En dan heb ik het natuurlijk niet over een verrassing oid
'
. We hebben het nog 4 jaar geprobeerd, maar hij wilde haar ernaast houden voor de dingen die hij bij mij niet vond, zowel geestelijk als lichamelijk. Ik zeg op mijn beurt, wat een slappe l.. zodra een man of vrouw begint over dat ze bepaalde oefeningen niet vreemdgaan vinden, laat dan uw alarm bellen rinkelen.
’t is alleen geen liefde. Joolien schreef:Met je gedachten bij een ander zijn vind ik geen goede basis voor een relatie en je tong in een ander zijn keel steken vind ik echt wel vreemdgaan, beide vind ik niet goed dus en zie er geen excuus voor. Als je trouw bent zou er een knop om moeten gaan dat je niet meer behoefte hebt aan anderen.
Flirten vind ik dan weer iets heel anders, zolang dat niet dieper(letterlijk en figuurlijk) gaat vind ik dat wel kunnen.
MirandaDvG schreef:Joolien schreef:Met je gedachten bij een ander zijn vind ik geen goede basis voor een relatie en je tong in een ander zijn keel steken vind ik echt wel vreemdgaan, beide vind ik niet goed dus en zie er geen excuus voor. Als je trouw bent zou er een knop om moeten gaan dat je niet meer behoefte hebt aan anderen.
Flirten vind ik dan weer iets heel anders, zolang dat niet dieper(letterlijk en figuurlijk) gaat vind ik dat wel kunnen.
Hier sluit ik mij bij aan.
Behalve het flirten gedeelte, dit vind ik namelijk even goed vreemd gaan.
Met flirten ben je naar mijn mening mentaal op zoek naar affectie die je in je relatie mist.
Dus gewoon lichamelijk als mentaal bij anderen weg blijven.
Zilfstar schreef:Of er nu gevoel bij komt kijken of niet: sex hebben met een ander is vreemdgaan in mijn woordenboek.
Maar nu hebben we t over fysiek met of fysiek zonder gevoel. Wat is jullie antwoord bij gevoel zonder fysiek? (Dus een platonische relatie hebben met iemand anders) Is dat dan ook vreemdgaan?