Outlook (webapp&desktop) koppelt privé en werkmail

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

imd

Outlook (webapp&desktop) koppelt privé en werkmail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 12:31

Ik zat van de week op kantoor met mijn privé laptop. Via een webadres kan ik dan inloggen op de server (windows small business server), mijn mail bekijken en documenten doorkijken. Ik heb ook gewone Outlook op mijn computer waar ik normaal de mail mee bekijk. Dit is dan dus een Microsoft Exchange account. Voor al deze dingen moet ik eerst inloggen op de VPN server.

Ik heb toen, op kantoor, mijn mail geopend via Outlook Webapp in Chrome. Nu vroeg deze op een gegeven moment om toestemming om te koppelen ofzo. Volgensmij heb ik iedere keer op nee/annuleren geklikt, maar het zou kunnen dat het een keer fout gegaan is. Nu heb ik dus zowel in de webapp als in outlook zelf, een deel van mijn e-mail van mijn privéadres tussen mijn werkmail staan.

Ook handig om te vermelden is dat ik eerst mijn privémail in hetzelfde outlookprogramma ontving, maar die plotseling het gegevensbestand niet meer kon vinden ofzo. Dat complete account heb ik toen verwijderd, misschien heeft ie de mails die daarin stonden samengevoegd? Volgenmij stonden er wel meer mails in echter.. De mappen om mails te sorteren zijn nog steeds alleen die van m'n werkmail.

Iemand enig idee hoe ik dit ongedaan maak? Alleen in outlook alles gefixed is ook goed, helpt het dan om het hele account te verwijderen en opnieuw in te stellen? (lijkt me niet, gezien de webmail ook alle privémails weergeeft. Of is webmail gebaseerd op desktop outlook?)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-14 18:55

Hoewel ik de kans klein acht dat iemand enig idee heeft, geef ik 'm toch even een schopje. Het is nog steeds zwaar storend. Wel is het zo dat er een tijdsframe aan de gekoppelde mail zit. Hij heeft de privémails van vóór *datum* en na de bewuste dag (30-1) niet gekoppeld. De nieuwe privémails komen niet binnen op m'n werkmail..