Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

www.onderwijsconsument.nl schreef:Een startkwalificatie is een diploma op minimaal mbo 2 of havo/vwo-niveau.
Jongeren van 18 tot 23 jaar zonder startkwalificatie, vallen onder de RMC-wet (Regionale Meld- en Coördinatiefunctie Voortijdig Schoolverlaten).
LizzyLover schreef:Roycemack, ik heb wel aanwezigheidsplicht, volgens mij mede doordat ik stufie ontvang.
Vanillia, hier heb ik idd al aan gedacht maar word lastig.. Vlak bij huis kan ik deze opleiding volgen maar daar wil ik niet heen. En anders word het alleen maar verder, reis op dit moment anderhalf uur enkele reis en langer wil ik niet ivm gezin/huishouden/paard/huiswerk.
Ik heb idd dingen zwart op wit kwa mail contact met mijn mentor, vanuit m'n stage heeft die vrouw me met het hoogste beoordeeld van wat je kan halen.
Heb nog steeds contact met die mevrouw en zij heeft mijn verteld dat in het gesprek met mijn mentor om mij te beoordelen heeft hij mij heel erg naar beneden gehaald waarbij zij hem 3! keer op z'n plek heeft gezet. Dit heb ik doorgeven aan de directeur en ze gaan nu contact met haar opnemen.
Fuego, hoeveel ik zelf heb gemist, in de maand december en januari 2 uur per week. In totaal heb ik maar 2 hele dagen gemist. Vandaar dat ik op papier wil zien hoe hun erbij komen dat ik 3 maanden niet ben geweest maar dit krijg ik echter niet.