ImageShack betaald?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

ImageShack betaald?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-14 12:05

Even een snel vraagje aangezien ik er niet uitkom met de FAQ van IS zelf en ze mijn mail van twee weken terug nog niet beantwoord hebben. }:0

Nu ze over zijn gegaan op de nieuwe lay-out heb je automatisch een try-out van 30 dagen en dan wordt het betaald, uiteraard met een creditcard die ik uiteraard weer niet heb. Erg jammer dus. Maar nu lees ik, overigens niet op de website van IS zelf, dat de laatste 500 geüploade foto's wel steeds zichtbaar blijven en als je zorgt dat je onder die 50 blijft je gebruik kunt blijven maken van de gratis versie? Weer ergens anders lees ik dat je dan geen nieuwe foto's kunt uploaden zolang je niet betaald.

Om deze reden heb ik de website van IS uitgeplozen maar de FAQ is nu niet bepaald alles toereikend. Dus heb ik twee weken geleden een mail gestuurd en een week later weer maar nog steeds geen antwoord.

Wellicht weet een Bokker dit dus?

xSCWxJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 12:08

He bah, wat jammer! Vind ImageShack een zeer prettige site om foto's te uploaden maar wordt dus inderdaad betaald. Zoals ik kan vinden kan je de foto's gewoon nog zien en gebruiken maar geen nieuwe foto's meer uploaden.

What is the trial subscription?
The trial subscription is valid for 30 days and does not require any payment information to be entered. You will have full access to the site and all of its features during this time. At the end of the trial if you do not wish to subscribe, account access will still be available, but image uploading will not.

What happens to my account after the trial or if it expires?
If you don’t pay after the free 30 day trial or if your premium subscription expires, image uploading will not be available. However, access to the account and images previously uploaded are still allowed.

magda_90

Re: ImageShack betaald?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-14 12:10

Dat staat inderdaad geschreven, maar op een ander forum lees ik dat men ondanks het verstrijken van die 30 dagen (en zich niet hebben aangemeld) alsnog konden uploaden. Ik vind het dus allemaal een beetje vaag nu. Mijn proefperiode verloopt over 10 dagen en ik weet niet zo goed wat te doen. -O-

Ik baal in ieder geval als een stekker, het is een prachtige site waarbij je zonder kwaliteitsverlies kunt uploaden. Betalen is voor mij ook geen probleem maar ze bieden dat dus alleen via een creditcard aan.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 12:12

Helemaal niet op gelet, maar ik zie het nu idd staan... Wat balen zeg... Vind photobucket namelijk verschrikkelijk werken en je foto's zijn zo vaak niet zichtbaar...

Nou dan blijft tinypic nog over dus om foto's op bokt te zetten... -O-

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-14 12:18

Dito hier en over TinyPic ben ik eigenlijk ook niet te spreken. Dan ga ik toch maar kijken voor de mogelijkheid om de foto's via de eigen server te uploaden.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 13:06

Of bokt moet even opschieten met de mogelijkheid om foto's te kunnen uploaden :)*

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 13:10

Toevallig zag ik het gister ook!!
Ik heb dus nog maar 25 gratis dagen staan, en ik gebruik mijn account geloof ik al bijna 10 jaar.
En ik ga niet betalen, want ik upload alleen maar HTK foto's meestal gemaakt met mijn mobiel..
STOM!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 14:01

Nee ik weiger ook te betalen. Dan ga ik wel op een andere manier foto's upladen of ik upload helemaal niet meer.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 14:03

Hier wist ik niets vanaf, gebruik IS ook al een aantal jaren, vind het nieuwe systeem erg fijn. Jammer zeg dat ze over gaan op betalen, stom!
Ik zou eigenlijk niet eens weten hoeveel gratis dagen ik nog heb..

*Edit: Heb er nog 20.. ;(

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 14:08

Anoli schreef:
Helemaal niet op gelet, maar ik zie het nu idd staan... Wat balen zeg... Vind photobucket namelijk verschrikkelijk werken en je foto's zijn zo vaak niet zichtbaar...

Je zou een onzichtbare map op facebook kunnen maken... Heb ik ook :j

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 14:10

Daphne__ schreef:
Anoli schreef:

Je zou een onzichtbare map op facebook kunnen maken... Heb ik ook :j

Facebook heeft zo'n :x kwaliteit :')
Maar idd dat is nog een optie :j

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:33

Is http://imgur.com/ een optie als tijdelijke overbrugging?
We zijn ondertussen hard aan het werk aan een uploadsysteem van Bokt zelf.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:33

Bij FB maakt hij vaak de foto's te groot hier op bokt, en bij IS kan je de grootte aanpassen.
Nou ik ga maar eens iets anders zoeken dan, jammer!
Moet zeggen dat ik ook foto's op Mijn Album heb staan en deze laatst hier heb geplaatst. Kwaliteit bleef nog best goed.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:34

BartVB schreef:

'vind ik leuk' knop! *\o/* +:)+

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:59

PrimaDonna_ schreef:
Bij FB maakt hij vaak de foto's te groot hier op bokt, en bij IS kan je de grootte aanpassen.
Moet zeggen dat ik ook foto's op Mijn Album heb staan en deze laatst hier heb geplaatst. Kwaliteit bleef nog best goed.

Is dat ondertussen niet veranderd op facebook? Eerder had ik dat probleem ook steeds, maar nu zijn de foto's nooit meer te groot :)

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 01:03

Heel erg jammer dat het betaald wordt.. ik ben nu overgestapt op imgur, werkt ook prima!

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 01:08

Ik kon laatst nog wel foto's gebruiken op IS maar zo te lezen wordt het tijd om iets anders te verzinnen. Blijkbaar moeten wij IS gebruikers anders de financiële crisis van de VS helpen oplossen. >;)

Oh ja, heeft er iemand ervaring met Flickr?

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 12:30

Daphne__ schreef:
PrimaDonna_ schreef:

Is dat ondertussen niet veranderd op facebook? Eerder had ik dat probleem ook steeds, maar nu zijn de foto's nooit meer te groot :)

Ik plaatste laatst in een topic een foto en kwam best wel groot uit. Ik ben persoonlijk van het kleinere formaat :P

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 12:30

Zoolgangster schreef:
Ik kon laatst nog wel foto's gebruiken op IS maar zo te lezen wordt het tijd om iets anders te verzinnen. Blijkbaar moeten wij IS gebruikers anders de financiële crisis van de VS helpen oplossen. >;)

Oh ja, heeft er iemand ervaring met Flickr?

Geen ervaringen met Flickr, ben daar ook wel benieuwd naar.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-14 16:49

BartVB schreef:

Ik heb vandaag de tijd gehad om daar te kijken. Volgens gaat het uploaden wel goed, ik zie zo snel geen kwaliteitsverlies optreden gelukkig. Bedankt. :)

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:52

Ik vond het al zo vreemd dat ik er niet meer op kon komen.
Vind het erg jammer dat het betaald word....was al overgestapt naar imageshack omdat picturepush ook al een betaalde uploadsite werd :(

Dus dat Imgur is wel wat, ga ik daar ook eens een kijkje nemen :)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:53

hier baal ik ondertussen ook van ih... ik hou het linkje van bart ook even voor erbij...

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 15:31

Hmmm ik heb net dus gewoon nog foto's geplaatst en mijn dagen zijn op!
Had gisteren mijn laatste, denk kijk nu toch even en kon gewoon nog uploaden en plaatsen :?