Ik zit nu echt met mijn handen int haar, gek, gestoord en nogmaals gek word ik ervan.
Ik heb een Samsung Galaxy S3, die nu om en bij de 3 jaar oud is. 2 weken terug kwam ik erachter dat de batterij wel heel erg snel leeg ging. Sneller dan normaal. Ik dacht de batterij zal vast versleten zijn ofzo. Met de nadruk op dacht zeg maar.
Gisteren heb ik de nieuwe batterij die ik had besteld er in gestopt. En ja hoor, vandaag weer precies van hetzelfde. Batterij weer enorm snel leeg. Als ik er 5 min niet op bezig was ging er weer een paar procent batterij er vanaf. En daarnet opeens van 18 procent naar 0. Ik heb hem rond kwart over 4 vanmiddag vol uit de lader gehaald en had dus daarnet nog maar 18 procent.
Daar was ik al bang voor. Helaas kan er momenteel een nieuwe niet echt vanaf zeg maar. Ik bel morgen sowieso nog even naar mobistar. Kijken wat hun zeggen. Ik hoopte eigenlijk dat er iemand dit probleem ook heeft gehad en wat die persoon toen heeft gedaan.
delerium
Geplaatst: 02-02-14 23:33
Heb je niet een of ander programma er op dat batterij slurpt?
FNews
Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-14 23:37
Volgens mij niet nee. Ik heb de standaard apps zoals whatsapp, Facebook, postnl, marktplaats, skype. Heb er geen spelletjes opstaan.
Mijne hetzelfde, en deze is nog geen jaar oud. Welbekend probleem inmiddels bij de S3 helaas.
Glossi
Geplaatst: 03-02-14 00:53
Ik heb mijn S3 nu ietsje langer dan een jaar. De batterij is wel wat minder geworden en het opladen duurt erg lang. Dat wil niet meer zo goed. Hoop eigenlijk toch dat hij het nog een jaartje gaat vol houden. Dat die van jou 3 jaar oud is is volgens mij een hele leeftijd. Je zou kunnen kijken of ze de telefoon nog kunnen maken maar ben bang dat hij bijna op is..
Had ik pas ook last van. Heb een back-up gedraaid en toen alles weer eens terug gezet naar de fabrieksinstellingen.
Waar ik in het begin 3 dagen met mn batterij deed, kon ik pas geleden net een dag volhouden. Nu na het terugzetten naar de fabrieksinstellingen, kan ik weer 2 dagen vooruit.
Heb trouwens wel t idee dat t niet zozeer aan de telefoon ligt, maar bij mij was het met de laatste update opeens drama. Ook op de samsung tablet waar dezelfde update voor is geweest is opeens de batterij 10x sneller leeg namelijk.
Heb ik ook met mijn 2dehandse samsung galaxy ace die hele accu is verzuurd Ik heb hem hele nachten aan de lader De hele dag staat het scherm op het donkerst , doe ik hem lichter issie binnen 5 minuten leeg hou ik hem donker kan ik er van 8 uur s´ochtends tot 8 uur s´avonds mee. Tis zeer vervelend , maar het KAN een oplossing zijn. wel raar dat die nieuwe accu ook snel leeg is...
zorgt dat andere programma's altijd goed sluit na gebruik. lang drukke op middelste knop onderaan en alle programma's eruit vegen. dan verbruikt het minder.
FNews
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-14 10:23
Dakario schreef:
zorgt dat andere programma's altijd goed sluit na gebruik. lang drukke op middelste knop onderaan en alle programma's eruit vegen. dan verbruikt het minder.
dat doe ik ook maar het helpt dus niet. resetten helpt ook niet
Volgens mij heeft mijn telefoon dit topic gelezen en is hij uit angst weer terug zijn best gaan doen. Gisterenavond ineens tot 100% kunnen laden en hij zit nu nog op 80