Het is uit..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Het is uit..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 13:14

Ik moet het van me afschrijven omdat ik er bijna niet met iemand over kan praten, emotioneel gezien.

Sinds september had ik een jongen ontmoet. Rond november werd het officieel echt iets tussen hem en mij.

Meer voorgeschiedenis kan ik niet vertellen want daar ben ik niet toe in staat.

Het komt erop neer dat ik het gelukkigste meisje ter wereld was, samen met hem en door hem.
De laatste 1 a 2 weken deed hij nogal afstandelijk, maar volgens hem was er niks. 25 januari was ik jarig, ik vierde mijn verjaardag toen met familie en uiteraard was hij er ook, ontzettend mooi cadeau gekregen.

Tot woensdag..
Hij zei dat het anders was dan in het begin, het niet meer hetzelfde was.
Ik heb die nacht tot half 3 bij mijn moeder gehuild, ik voelde wat er ging komen maar ik hoopte op een andere afloop.
Die nacht heb ik kort geslapen, de volgende dag niet naar school, was nogal grieperig. Ik vroeg mijn vriend of hij alstjeblieft na zn school langs wilde komen om te praten.

Rond een uur of 4 zag ik 'm aan komen fietsen, hij zette zn fiets buiten het hek in plaats van in het hek. En toen wist ik al dat het niet goed zat. Ik begon te huilen en hij omhelsde me.
Eenmaal stonden we in de gang, ik heb hem gesmeekt om me niet te verlaten, dat hij het echt niet uit kon maken en ik simpelweg niet zonder hem kan. Hij zei wel 1000 keer sorry en dat het hem speet. Maar dat hij er niks aan kon doen dat hij geen gevoelens meer had en hij me niet aan het lijntje wilde houden want dat verdiende ik niet. Ik heb gesmeekt voor een kans, of we er niet aan konden werken of even een break moesten nemen. Maar nee, hij was overtuigd dat het niet meer zou opbloeien.
Hij bedankte me voor alles, het geluk, de tijd en de liefde.
Ik huilde als een klein kind, mijn wereld stortte in, ik ben mn liefde kwijt, voorgoed.. Het was zo onverwachts, een enorme klap in mn gezicht..

Ik ben in een regelrecht zwart gat beland, ik eet niet meer, drink niet meer en slaap niet meer, heb tot nu toe elke nacht een nachtmerrie gehad. Ik ben sinds donderdag al bijna 3,5 kilo afgevallen. Ik huil constant.
De gedachte van hem met een ander maakt me nog veel erger kapot. Ik ben er nog niet eens toe in staat om mn whatsappfoto met hem te veranderen. Ook de facebookstatus is nog hetzelfde.
Mn hart is in een miljoen stukjes gebroken en het lijkt niet meer te genezen.

We hebben nog een fijn whatsapp gesprek gehad, hebben elkaar nog goed bedankt voor alles en dat soort dingen.
Toch blijf ik elk uur nog naar zn laatst gezien op whatsapp kijken.
Gisteravond vierde ik mn verjaardag met vrienden, een huisfeestje, hij was er niet. Ik heb niet genoten en heb ook geen fijne avond gehad.

Ik wilde mn verhaal kwijt, ik weet niet wat ik met mezelf aan moet. Ik zie alles heel somber in, het glas is halfleeg.
Die jongen maakte me zo gelukkig, ik hou ontzettend veel van hem.
Maar toch heb ik het idee dat ik langzamerhand in een depressie beland. Ik heb geen behoefte aan "gezellige dingen doen met vriendinnen". Er over praten met iemand kan ik niet zonder te huilen. Afleiding bij de paarden geeft me geen afleiding.
Met alles wat ik doe, denk ik aan hem.
Ik wil ook niet horen dat ik beter verdien en dat hij een klootzak is.. Hij is dat niet, ik respecteer zn keus maar kan het voorlopig geen plekje geven.
Ik hoop dat ik hier een beetje steun kan vinden..

Sorry voor het lange verhaal

Roosch

Re: Het is uit..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 13:16

Ach meis, wat naar.. Liefdesverdriet is verschrikkelijk. Een heel dikke knuffel van mij. :(:)

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 13:18

Ah wat naar, ik heb bijna precies hetzelfde gehad!
Hoe lastig het ook klinkt, maar ga leuke dingen doen, niet alleen maar thuis blijven... Heel veel sterkte :(:)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 13:18

:(:) Wat naar voor je zeg.
Zorg ervoor dat je je niet compleet af gaat sluiten voor je vrienden en sociale dingen, juist dat soort zaken zorgen ervoor dat je wat afleiding krijgt.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 13:19

Meisje meisje meisje, wat lijkt jouw verhaal op dat van mij destijds. Alleen kwam ik er na een tijdje achter dat hij mij al een tijd bedroog, en drie dagen nadat het uit was had hij al een nieuwe relatie. Ik was er kapot van, maar kwam er zo ook sneller overheen. En toen heb ik gezworen mij nooit meer zo kapot te laten maken door een kerel.

Kom op meid, het is nu even zwaar, je mag ook gerust even huilen en zwelgen in zelfmedelijden, maar je zal ook verder moeten. Het is het einde van de wereld niet, ook al voelt dat nu wel zo.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 13:19

Ach meid toch, liefdesverdriet doet idd zoveel pijn, zeker wanneer je nog zoveel om iemand geeft.
Een tip: ga je niet te afhankelijk van hem opstellen. Probeer -hoe moeilijk ook- dingen te doen die je afleiden. In het begin zal alles nog pijnlijk zijn, maar het doet straks minder zeer en het leven gaat door, echt waar. Je mag best huilen, maar verzwelg jezelf er niet in. Je verdient zoveel meer!
Sterkte :(:)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 13:22

Oei dat doet me denken aan mijn eerste keer liefdesverdriet. Het voelt echt even alsof je een messteek door je hart krijgt. Maar geloof me het gaat over! Ik vind het heel erg netjes van hem dat hij er voor kiest het persoonlijk uit te maken en dat hij vooral de knoop snel door durfde te hakken, ben daar blij om, dat doen ze namelijk niet allemaal. :)

Somebody85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 13:23

Liefdesverdriet is erg..... Dikke knuffel!

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 13:23

ik herken mezelf wel deels in je verhaal met mijn vriend is het nu ook ong 4 dagen uit en ik ben er ook werkelijk kapot van! alleen probeer wel gewoon leuke dingen te doen enzo en hem eigenlijk gewoon beetje negeren ik had wel ook meteen mijn fb status enzo veranderd.
probeer gewoon dingen te doen om hem te vergeten en blijf wel onthouden niet een hand vol maar een land vol ;)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 13:24

Wat sneu meid, ik kan me indenken hoe je je voelt.
Mag ik vragen hoe oud je bent? :)
Je zal zien dat de pijn met de tijd echt minder wordt, de scherpe randjes gaan ervan af.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 13:24

In haar profiel staat dat TS 17 is :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 13:25

Hoe oud je ook bent, liefdesverdriet doet gewoon verdomd veel zeer.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 13:26

Inderdaad. Dat word echt niet minder hoor. Als je ouder word en je deelt al wat langer je leven met iemand, doet het evenveel zeer als je eerste vriendje die het uit maakt. We raken eraan gewend, weten hoe het voelt, dat is het enige wat een beetje beter word.

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 13:28

liefdes verdiet is het ergste wat er is.
ik wil je dan ook even een dikke knuffel geven. :(:) :(:)
maar meid echt uit eindelijk ben je hem dankbaar voor de tijd.
en geloof me, hij is echt een ontzettend eerlijke jongen. dat hij je nog knuffeld en 100x sorry zegt.
maar hij is wel eerlijk. hij wil je niet aan het lijntje houden. en daar heb ik dan ook diepe respect voor.

dat maakt het nu niet makelijker, maar er is niks zo erg als liefdes verdriet meid.
:(:) :(:)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 13:28

Roosch schreef:
Hoe oud je ook bent, liefdesverdriet doet gewoon verdomd veel zeer.

Natuurlijk. :)
Ik bagatelliseer het ook zeker niet. Maar feit is wel dat liefdesverdriet op jongere leeftijd sneller slijt dan op latere leeftijd. Maar pijn doet het zeker. Het hoort bij het groot worden helaas. Door alle dingen die je meemaakt wordt je gevormd. Daar heb je nu geen boodschap aan en de reden waarom zal ook nog niet duidelijk zijn maar als je later terugkijkt dan zal je het beter begrijpen.
Probeer te focussen op de dingen die je blij en belangrijk zijn.
Inderdaad complimenten aan de jongen dat hij het zo netjes heeft afgesloten.

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 13:29

Ach, wat rot, kan me heel goed voorstellen dat je je nu even helemaal poedersuiker voelt. Als ik jou was zou ik even lekker wat afleiding zoeken. Verzamel wat vriendinnen, een paar goede films en een bak Ben&Jerry's.

Ik vind je vriend wel als een eerlijke jongen klinken die al met al toch nog het beste met je voor heeft. Denk aan de leuke tijden die jullie gehad hebben, en wat een voorrecht het is dat je die hebt mogen meemaken. Je bent nog jong en er komen nog een hele hoop knappe en leuke jongens voorbij!!

Sterkte met deze k*t tijd!!

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 13:29

Liefdesverdriet doet echt heel veel pijn meis. Huil het er lekker uit.

Je hebt er nu geen reet aan maar met de tijd wordt het echt minder.

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 13:33

Ik herken je verhaal, liefdesverdriet is ontzettend rot :(:) Ik had precies hetzelfde toen het uit ging met mijn 1e vriendje na een relatie van 4 jaar. Ik had nergens meer plezier in, geen honger, kon niet slapen, wilde niks. Gelukkig had ik mijn opleiding en een super gemotiveerde (en lieve!) projectgroep, die mij erdoorheen gesleept hebben. Ik stortte me volledig op school, ging dingen doen met vriendinnen, leidde mezelf af.
En geloof me, te zijner tijd gaat het beter. Ik dacht dat die tijd nooit zou komen, maar ooit voel je je echt beter. :j Zoek de afleiding op en vraag aan je vriendinnen of ze je ook een beetje op sleeptouw willen nemen.
Veel sterkte!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 14:09

Inderdaad, liefdesverdriet is vreselijk.. Het is belangrijk om veel afleiding te zoeken! En langzaam, soms heel langzaam, merk je dat het steeds een beetje beter gaat.. En veel erover praten!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 14:18

Nu lijkt het inderdaad dat het nooit meer overgaat, ook de komende weken/maanden zal dat gevoel hangen, en op een dag denk je, jongen, bekijkt het je, jouw gemis! En dat gevoel is heerlijk. En dat komt ook echt.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 14:19

Ik weet dat je dit misschien niet wil horen, maar hulde aan de jongen dat hij zo eerlijk is :j ! Lieve schat, 100x liever dit dan dat de relatie op de klippen loopy door 10x per week ruzie, of vreemdgaan...

Heel veel sterkte, it Sucks, love hurts. Geef jezelf de tijd, en ga daarna rustig aan weer beginnen met leuke dingen doen!

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 14:34

Het belangrijkste is dat je nu even accepteert zoals het is. Geef toe aan hoe je je voelt. Naar mijn idee is het zeer normaal dat als het uit is, dat je dan minder eet en dan inderdaad kunt afvallen.

Probeer dingen niet te forceren. Hoe moeilijk het ook is ineens zonder hem, er komt een dag waarop je weer opgelucht kunt ademen, nieuwe energie krijgt. Je bent nog zo jong en ook al ben je er zo van overtuigt dat deze jongen zo belangrijk voor je is, op een dag komt er weer een nieuwe.

Geef toe aan de tranen, aan de knuffels van je moeder en het feit dat je even niet je vrienden wilt zien. Je moet even bijkomen en dan kan alleen op jouw manier. En iedereen mag daarvan denken wat ze willen... zo lang jij duidelijk zegt van ik moet echt even alleen zijn, dan begrijpen je vrienden dat heus wel. Sterkte meisje! Jouw tijd komt wel weer! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 14:58

Meiske toch, wat naar! Liefdesverdriet is echt heel erg pijnlijk! Gelukkig heeft hij het eerlijk verteld, maar alsnog doet het pijn.

Praat in ieder geval veel over je verdriet, huil zoveel als je wilt, probeer te accepteren dat het uit is. De eerste dagen weken zijn het ergst! Daarna gaat het steeds beetje beter.

Dikke knuffel!

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 15:04

Wat naar TS, liefdes verdriet is vreselijk! :(:)

Fijne is wel dat hij eerlijk is en dat jullie wel fijn uit elkaar zijn gegaan dmv goed gesprek.
Beter dit dan ruzie.

Ik hoop dat je er snel over heen komt, je moet iig wel goed op jezelf letten! Wel proberen te eten ook al zijn het maar kleine beetjes

Sterkte!

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 15:15

Het voelt alsof je wereld over is.. Ik kan alleen maar zeggen: heel veel sterkte! Je mag je best erg rot voelen, dat is heel normaal. Maar als het over een poosje weer iets beter gaat, probeer dan wat doelen te stellen (nieuwe dingen die je wilt doen, hobby's, sport, vriendinnen) en je leven weer een beetje op te pakken. Ik hoop dat je lieve mensen om je heen hebt die je steunen. :)