Geloof het of niet, ik mis de echte winter

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vickz

Geloof het of niet, ik mis de echte winter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 14:37

Hoi,

Jaja je leest het goed ik mis de winter, nuja het echte winterweer dan... Vriezen, ijs, sneeuw,...

Ik weet niet hoe het zit in NL maar hier in BE is het al precies de ganse winter herfst ofzo en ik mis echt winterweer! Er is al eens snachts -1 graad geweest (of -2a -3 graden) maar verder niks, buiten erg veel regen dan :\

Ik ben echt helemaal voorbereid op koud winterweer, warme laarzen, mutsen, dikke lange jas, dikke warme dekens, uitrijdekens, ... Maar alles blijft gewoon in de kast liggen. We hebben onze pony opgeleerd om een koetsje te trekken met het idee om deze winter haar voor de slee te zetten :D maar zonder sneeuw word dat moeilijk :(

Ik mis zelf het klooien met water en dan met bevroren vingers en tenen binnen je gaan opwarmen met een kop warme chocomelk... Ik vind zulk kou weer altijd iets gezelligs en moois hebben. Ookal vind ik het meestal na een poosje ook genoeg geweest ;) Maar nu ontbreekt er echt iets aan de winter...

Wie weet komt het nog :brr:

Ben ik de enige hier met dit gevoel?

Happy16

Re: Geloof het of niet, ik mis de echte winter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 14:39

hier nog een! ik wil ook sneeuw *\o/*

Apollo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 14:39

Nee hoor, ik mis de echte winter ook! Lekker een pak verse sneeuw voor de deur, heerlijk!

Helaas komt de echte winter nog niet :(

Vickz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 14:43

misschien komt ie dit jaar gewoon niet meer |( het is al februari (nuja morgen dan)

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 14:55

Ik vind t juist wel prima zo :')
Sneeuw vind ik ook prima en leuk, maar niet het sneeuw zoals hier in Nederland. Dan sneeuwt t, dooit t weer deels, gaat t weer vriezen -> ijs en dan gaat t weer sneeuwen. Dan is t dus super glad en flikler ik weer de hele tijd van mn fiets :') (hier in de straat vooral). +paardrijden kan dam ook niet meer.

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 15:02

Ik wil ook sneeuw! Dit is toch helemaal niks zo?

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 15:05

Ja, ik mis het ook! Er mist gewoon een heel seizoen voor mijn gevoel, kan niet geloven dat de lente 21 maart alweer begint :\ Waar is de sneeuw? Het schaatsen op natuurijs? De opstoppingen in het verkeer en de treinen die niet rijden? De sneeuwrit die ik wil maken of de winterfoto's die ik wil afdrukken? Dit halfbakken weer vind ik echt niks :=

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 15:07

Eileen_ schreef:
Ik vind t juist wel prima zo :')
Sneeuw vind ik ook prima en leuk, maar niet het sneeuw zoals hier in Nederland. Dan sneeuwt t, dooit t weer deels, gaat t weer vriezen -> ijs en dan gaat t weer sneeuwen. Dan is t dus super glad en flikler ik weer de hele tijd van mn fiets :') (hier in de straat vooral). +paardrijden kan dam ook niet meer.

:j :')

lizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 15:10

Pfff, NEEEE, ik mis die winter helemaal niet. Ik ga voor de sneeuw wel op wintersport. In Nederland heb je alleen maar last van sneeuw en gladheid.
Voor onze paarden vind ik het gruwelijk irritant en ook om naar m'n werk te komen heb ik een hekel aan sneeuw en gladheid.
De kou maakt me nog niet zoveel uit maar al die rompslomp er omheen die je er van hebt. -:(-

Ik organiseer voor onze vereniging ook wedstrijden. Met dat echte winterweer kun je het vaak afblazen waardoor ruiters en organisatie niet blij worden en het ook nog eens geld kost.

Laat die winter maar zo blijven. :j

Jazzythecorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 15:12

Van mij mag de sneeuw en al die rotzooi wegblijven, alleen maar ongemak van als je er elke dag met de fiets doorheen moet.sneeuw is leuk voor het weekend als je lekker binnen kan blijven en dat het maandags dan weer weg is :) , alleen mijn zoontje zit te springen om sneeuw die wil sneeuwballen gooien sneeuwpoppen maken en sleeën
Laatst bijgewerkt door Jazzythecorg op 31-01-14 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 15:12

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 15:13

Van mij mag het zo blijven :o heerlijk zo'n bak die niet hard is of met bevroren regenplassen erin!

Oenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 15:24

van mij hoeft de echte kou en rot sneeuw ook niet. Rijd nu bijna iedere dag in het bos, en vind dat heerlijk! zodra de grond echt hard wordt of er sneeuw ligt doe ik dat echt niet meer. Van mij mag het voorjaar zelfs wel beginnen. Ook heb ik bij de winter erg last van gewrichtspijn ( komt wel door ondeliggende klachten )

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 15:27

Ik mis de winter niet. Ik ben zwanger en het slepen met water en de gebruikelijke glijpartijen die altijd mijn deel zijn in de winter blijven me nu gelukkig bespaart. Maar ik begrijp wel dat sommige een dik pak sneeuw en echte vorst willen.

_Cher

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 11:29

ik mis ook de winter! Een beetje sneeuw hoort er gewoon bij :)

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 11:33

Ik denk dat in maart nog sneeuw gaat vallen, net als vorig jaar

Maar ik heb er ABSOLUUT GEEN zin in :)

Nordique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 11:44

ik wil ook liever dat het vriest dan al die regen hoor

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 11:48

Ik haat de kou normaal, maar wat verlang ik nu naar de winter. Vreselijk weer hier, het regent alleen maar. Het is meer herfst en t heeft nog maar een nacht gevroren :(

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 11:50

Vriezen mag het van mij wel, maar de sneeuw hoef ik niet. Met het weer van vandaag, blêh. Het is gewoon herfst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 11:52

Nou ik vind het wel prima zo.
Scheelt een hoop gedoe! :D

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 11:54

Hier sneeuw, ijzel en vorst gehad... En ik ben er nu alweer klaar mee :+ Wat mij betreft slaan we de winter lekker over en gaan we door naar het voorjaar!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 11:56

Ik ook! Ik wil ook -10 en een dik pak sneeuw! :( Maar goed hier in het zuidelijkste puntje zul je zien dat met carnaval een dik pak ligt, net wanneer het niet uitkomt! :Y)

IvankBacardi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 11:56

ik mis hem helemaal niet hij mag van mij lekker weg blijven! :evaw:

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 11:57

Ik word hier ook onnozel van dat vieze natkoude vochtige weer. Ik wil dat het vriest! Met sneeuw en zo een lekker winterzonnetje!

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 11:57

KimD schreef:
Ik ook! Ik wil ook -10 en een dik pak sneeuw! :( Maar goed hier in het zuidelijkste puntje zul je zien dat met carnaval een dik pak ligt, net wanneer het niet uitkomt! :Y)

+1