Nu heb ik alleen ontzettend veel binnen moeten opknappen dat er vrijwel niets meer over is voor de tuin, en laat die nu net gebruikt zijn als wietkwekerij
Er staan 2 gigantische zwarte elzen in, 3 kleine elzen, 3 dennen en een kerstboom van ruim 8 meter
De kerstboom kan ik er wel uit slopen en de kleine elzen ook maar met de dennen en grote elzen zal ik mee moeten leren leven.
Gelukkig is het grotendeels betegeld en staat er wel 1 hele hortensia, wat er verder stond kunnen jullie wel raden

Al met al ben ik nu alvast aan het kijken naar hoe ik er met zo min mogelijk geld toch wat leuks van kan maken.
Ik wil iig van pallethout wat ''bakken'' maken als kruiden/moestuin maar dan houd ik nog een zee van ruimte over en wil wel wat groens hebben staan.
Ben nu heel erg benieuwd of jullie tips hebben om zonder al te veel te spenderen toch leuke planten en bloemen in de tuin te hebben. Hou overigens wel van netjes en strak, bijv. een zakje gemengd bloemzaad uitstrooien is niet echt iets wat mijn voorkeur heeft

Helaas is het nu te donker voor een foto maar als het helpt kan ik er morgen wel 1 maken