Gesloten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hamilcar

Gesloten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-14 18:04

GEsloten
Laatst bijgewerkt door Hamilcar op 30-01-14 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt

jorretje

Re: Mijzelf helemaal gek maken door een jongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 18:08

misschien kan je hem vertellen dat je gevoelens voor hem hebt? Zo te horen wordt je ook niet echt gelukkig van ermee blijven rondlopen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 18:09

Je hebt 1x met iemand gezoend en je ziet het nu al niet zitten dat hij op vakantie gaat met een ander? :')
Oei.... wat maak jij het jezelf zwaar dan.

Yv_

Re: Mijzelf helemaal gek maken door een jongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 18:11

Idd, of gewoon tegen die jongen zeggen wat je denkt, of je gevoelens aan de kant schuiven en hun gewoon geluk toewensen.

Wat dit is een beetje kleuterig, sorry :=

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 18:13

}:0

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 18:15

Tja, jij hebt zelf waarschijnlijk geen jongensvrienden..? En als dat wel zo is, ga dan eens bij jezelf na, hoe zou jij het vinden als iemand dit van jou zou denken? Het komt wel een beetje geobsedeerd over he..
Ik heb ook wel eens gehad dat ik een jongen leuk vond, maar ook dat is verwaterd, en na een paar weken praatte hij dan weer. Nouja, ik denk dan bij mezelf, barst maar, ik ben blijkbaar niet belangrijk genoeg.
Je vind hem nu leuk, maar ga lekker uit, geniet van jouw leven, en laat hem. Als hij terug komt en hij wil nog steeds iets van je, ja dan kun je erop in gaan.. Maar laat hem lekker mijn zijn vriendin, in wat voor opzicht dan ook, op vakantie gaan! Laat hem gelukkig zijn.....

Ga lekker uit, wie weet kom je een ander tegen, en dan ben je deze jongen zo weer vergeten, geloof me! Ook al denk je nu dat het niet mogelijk is.

Sterkte dan maar :)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 18:16

sannerocky schreef:
Tja, jij hebt zelf waarschijnlijk geen jongensvrienden..? En als dat wel zo is, ga dan eens bij jezelf na, hoe zou jij het vinden als iemand dit van jou zou denken? Het komt wel een beetje geobsedeerd over he..
Ik heb ook wel eens gehad dat ik een jongen leuk vond, maar ook dat is verwaterd, en na een paar weken praatte hij dan weer. Nouja, ik denk dan bij mezelf, barst maar, ik ben blijkbaar niet belangrijk genoeg.
Je vind hem nu leuk, maar ga lekker uit, geniet van jouw leven, en laat hem. Als hij terug komt en hij wil nog steeds iets van je, ja dan kun je erop in gaan.. Maar laat hem lekker mijn zijn vriendin, in wat voor opzicht dan ook, op vakantie gaan! Laat hem gelukkig zijn.....

Ga lekker uit, wie weet kom je een ander tegen, en dan ben je deze jongen zo weer vergeten, geloof me! Ook al denk je nu dat het niet mogelijk is.

Sterkte dan maar :)

Het woord obsessie is imo wel op zijn plaats ja.

TS, doe maar niet... :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 18:17

Hmm, iets op bokt gooien, wat waarschijnlijk over liefde gaat, en over iets met zoenen. (Tenminste dat maak ik op uit de reacties) en het vervolgens allemaal weghalen. Beetje apart...

Magrathea

Re: Gesloten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 18:24

Dat is niet hoe je een topic sluit ;)

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 11:32

Aangezien de openingspost inmiddels is verwijderd plaats ik hier een slotje.