Alweer zo'n rotbegin van het jaar... :(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Alweer zo'n rotbegin van het jaar... :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 22:02

Vorig jaar overleed mijn pa... en nu een paar dagen geleden de vader van mijn half-broer... dit soort stomme dingen moeten ons natuurlijk weer overkomen... |(

Hij was 67 jaar en overleed ineens aan longkanker. Waarom moet het jaar ineens tot 2 x toe zo NAAR beginnen? Rust er soms een vloek op onze familie? :(

Zazoe_

Re: Alweer zo'n rotbegin van het jaar... :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 22:06

Jeetje wat rot ;( Ik ben mijn papa vorig jaar ook verloren, en dit jaar is ook al eigenlijk best begonnen
in mineur :(. Ik heb ook al veel gedacht dat er een vloek rust op onze familie ! En het lijkt maar niet
te beteren... Maar ik hou me sterk aan de kleine dingen, dus he kop op, niet opgeven! Geniet van de kleine
positieve dingen, hou je sterk in deze moeilijke tijd!!! Je mag mij altijd PB-en wanneer je het moeilijk hebt,
je staat er zeker niet alleen voor! :(:)

LF_xx_D

Re: Alweer zo'n rotbegin van het jaar... :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 02:24

Wat erg voor je zeg, heel veel sterkte! Er hangt een donkere wolk boven het nieuwe jaar.. Knuffel, hou je sterk maar neem zeker de tijd om dingen te verwerken! :(:)

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 03:10

Oh jeetje das niet fijn om zo een jaar te beginnen ik kan er ook over meepraten al 5 keer meegemaakt 2x 22 januari, een keer 1december en 2 januari en 4 januari en bedenk er net nog een. meid heel veel sterkte , jullie allemaal. Tis vreselijk maar het hoort er helaas bij :(:)