Paypal vraagje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kaas_

Paypal vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 11:42

Hoi,

Ik heb een vraagje over Paypal, ik heb namelijk een week geleden iets betaald met paypal, nu is dit mijn eerste bestelling via mijn eigen account dus ik was er al bekend mee dat het wat langer zou duren. Ondertussen staat hij op pending tot 7 februari. Alleen ik ben nu zo slim geweest om het precieze bedrag in euro's op mijn Paypal account te zetten ( ik moet mijn bestelling in dollars betalen) . Niet lettend op de koersen. Nu keek ik vandaag weer en ik zag dat ik door de wisselende koers nu iets meer als 1 euro te kort kom op mijn account. Nu is mijn vraag, kun je bij paypal ook in de min komen? of moet ik nu eerst weer minimaal 25 euro via Ideal erop zetten? -O- ik heb mijn bankrekening wel gekoppeld aan mijn Paypal als het goed is. Ik maak geen gebruik van een creditcard.

Alvast bedankt! :D

Anoniem

Re: Paypal vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 11:48

Ik maak nooit geld over naar mijn PayPal account, ik heb m gekoppeld aan mijn gewone bankrekening en daar boekt hij het automatisch van af.
Dus als je ze gekoppeld hebt gaat het vanzelf goed denk ik :)

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 11:50

dat zou ik niet weten , ik vertrouw geen paypal enzo ik betaal eigenlijk altijd via ideal

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 11:50

Ik kan gewoon het bedrag overschrijven naar mijn pay pal dat ik zelf wil :)

Kan dus zelfs 0.01 cent overschrijven, in de min gaan op PayPal kan ik niet.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 11:52

nee in de min gaan kan niet,dan zal je bij moeten schrijven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 11:52

@Bontebonte; In het buitenland kennen ze ideal niet ;) Daar gaat alles met PayPal, het is zo ongeveer de veiligste manier van online betalen :j

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 11:57

ik ben echt fan van paypal :j

wat is dat handig zeg :D

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 11:58

Ik heb via ideal overgeboekt naar paypal, normaal deed mijn vriend het altijd voor me maar die heb ik de deur uit gezet. Dus ik moet nu min 25 euro weer opnieuw via ideal betalen naar paypal? Aangezien kleine bedragen niet kunnen. Ik zie trouwens net dat mijn bank gekoppeld is. Dus haalt die dan eerst het geld van mijn paypal account en dat het geld van mijn bankrekening wat nog over is?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 12:06

je kan wel kleine bedragen doen ,maar dan niet via ideal maar gewoon via je bank,dat duurt dan 1 of 2 dagen...

en je moet hem koppelen aan je bank,omdat het echt een betaal rekening wordt,denk dat je zelf moet aangeven of ze het geld direct van je rekening af kunnen halen,ik heb dat niet gedaan,ik maak wel over naar de paypal rekening en dan zo betalen...maar je kan volgens mij ook direct linken aan je bankrekening..

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 12:08

Ik ben ook megafan van paypal, en heb ook gekoppeld aan mijn bankrekening. Ik heb al heel veel gekocht met paypal, maar nog nooit geld op mijn 'paypalrekening' gezet geloof ik...

Dat hoeft toch ook niet als je het gekoppeld hebt? In welke gevallen moet je geld op je paypalrekening zetten eigenlijk?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 12:09

ik heb het niet direct gekoppeld aan onze bankrekening,dus ik zet via ideal geld op de paypal rekening ..