Waar is jouw telefoon tijdens de les?
Verbaas me nogal over het telefoongebruik wat je in dit programma langs ziet komen.. Maar goed, in mijn schooltijd hadden we nog geen smartphones
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zit alleen in de pauze op mijn mobiel.

LOLLYYwood schreef:als ik een bericht krijg, lees ik het meteen, evenals als ik even iets wil tjecken op fb ofzo, leerkracht maakt er helemaal geen probleem van, als ze mij iets vraagt over het onderwerp waar we het over hebben terwijl ik op mijn gsm zit kan ik perfect antwoorden
Believe schreef:LOLLYYwood schreef:als ik een bericht krijg, lees ik het meteen, evenals als ik even iets wil tjecken op fb ofzo, leerkracht maakt er helemaal geen probleem van, als ze mij iets vraagt over het onderwerp waar we het over hebben terwijl ik op mijn gsm zit kan ik perfect antwoorden
Zo is mijn aardrijkskunde leraar ook, zit je gewoon voor hem met je telefoon zegt hij er niks van.
MaartJ schreef:Ik als docent zijnde reageer ook even. Telefoons moeten in de tas, dus niet op tafel! Zie ik ze toch dan moeten ze hem bij mij inleveren en aan het eind van de les krijgen ze deze weer terug. Dat weten ze ook en hier hebben ze ook geen problemen mee.
Evenals eten/drinken tijdens de les, hier is de pauze voor.. Dit zie ik ook regelmatig voorbij komen in dit programma.
Mijn mobiel zit trouwens in mijn tas en staat op stil.
Believe schreef:In mijn zak op stil, zit af en toe in de les even op mijn mobiel te kijken of er iets belangrijks is.
Is vooral omdat ik onder school tijd veel aan de paarden denk dus ja, in de pauze zit ik ook op mijn telefoon maar dat doen 90% van alle kinderen hier.
EskeGirl inderdaad, hebben heel veel docenten die gewoon op Facebook zitten onder de les, en als jij 1x op je telefoon kijkt meteen ''hey doe je telefoon weg''
Uiteraard is dit info uit eerste hand.
)