voorbereiden op examens?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

bonnie1998

voorbereiden op examens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-14 21:03

Hoi hoi.
Weet iemand toevallig hoe je je het beste kunt voorbereiden op de schoolexamens van vmbo kader? Hoop dat iemand me kan helpen.
sorry als het verkeerd staat.

Anoniem

Re: voorbereiden op examens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 21:04

Kun je wat specifieker zijn? Om welk vak gaat het, wat voor stof, hoeveel stof, welke boeken gebruik je etc etc...

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 21:04

Toch echt veel oefenen denk ik. Wij moeten alleen maar oude examens maken in de les, weken lang. Zo leer je wat je kan verwachten :)

bonnie1998

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-14 21:05

eefj33 schreef:
Kun je wat specifieker zijn? Om welk vak gaat het, wat voor stof, hoeveel stof, welke boeken gebruik je etc etc...

Voor mij gaat het eigenlijk om alle vakken: nederlands, engels, wiskunde en biologie zijn voor mij toch wel de lastigste.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 21:12

Bestaan er voor het vmbo kader examenbundels en samengevat boeken? Ik heb daar namelijk erg veel aan :j In samengevat staat alle stof die je moet kennen, en in de examenbundel kun je opdrachten maken die daarbij horen. En als je iets niet goed hebt dan staat er ook een uitleg bij van waarom je het dan niet goed hebt.

Biologie is vooral een kwestie van de stof kennen en veel examenvragen daarover maken. Engels, Nederlands en wiskunde zijn vakken wat je gewoon veel moet dóén! Dus, goed je huiswerk bij houden, extra examens maken, uitleg vragen als je iets niet goed hebt/niet snapt en gewoon héél erg veel oefenen!

bonnie1998

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-14 21:14

dankjewel