Het begon vanmorgen al met opstaan. Ik stap uit bed en verstap me, direct weer heftige rugpijn. Mijn taxi is een half uur te vroeg maar weet het tóch voor elkaar te krijgen dat ik te laat in het ziekenhuis kom.
De fysio had een verrassing, ze had een nieuwe manier om mijn wervel op zijn plaats te krijgen. Nou da's gelukt...
Dus in de taxi terug naar huis hopende dag de chauffeur wakker zou blijven aangezien die praktisch aan één stuk zat te gapen en vertelde dat hij maar een uur geslapen had.
Bij thuiskomst ontdek ik dat mijn heerlijke soepje verrot is. oliebol, geen brood uit de vriezer en het ligt te laag om zelf te kunnen pakken. Bij wijze van grote uitzondering heb ik mezelf getrakteerd op een hamburger lunch.
Intussen werken aan mijn verslag. En ja hoor, daar crasht mijn tablet en weg is mijn niet opgeslagen verslag.
Inmiddels al anderhalf uur na het bestellen van mijn eten. Ik heb dus de telefoon gepakt en gebeld... restaurant gesloten. Justeat gebeld dat mijn order geanulleerd mag worden omdat ze pas bij 17.00 kunnen leveren en da's heel geen lunsj meer.
Goed allemaal in orde. Ik weer aan de studie nu maar lezen. Gaat de bel. Ja hoor mijn eten. Verhaal aan de bezorger getracht uit te leggen. Ik mocht het eten hebben. Goed omdat het toch wel erg lekker rook heb ik wat hapjes genomen om erachter te komen dat ik een blokje houtskool in de vorm van een hamburger had gekregen.
Nu met het bijgeleverde blikje cola uit ellende maar YouTube filmpjes kijken en hopen dat ik die kampvuur smaak uit mijn mond kwijtraak. Wou mijn nagels gaan lakken maar dat doe ik maar niet. Dan eindigt de lak achter mijn oren...

werkt voor je tanden ook.

En nadat het eerste frietje overdwars mijn slokdarm passeerde en de spa rood door mijn neus naar buiten kwam wist ik het zeker... Deze dag is nog niet voorbij...
Vandaag had ik zo'n dag..
Zucht.