scherm htc desire c doet t opeens niet meer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moelly

scherm htc desire c doet t opeens niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-14 21:29

Beste bokkers,

Vanochtend moest ik even naar school. Helaas ben ik door alle drukte mijn telefoon toen vergeten mee te nemen. Deze zat toen nog in de zak van mijn trainingsbroek.
Toen ik thuis kwam heb ik meteen mijn telefoon erbij gepakt en toen merkte ik helaas op dat het hele touchscreen het niet meer doet.
Ik heb niks vreemds met mijn telefoon gedaan, vanmorgen deed hij het nog gewoon.
Ik heb mijn telefoon al opnieuw opgestart en heb de batterij er al even uit gehaald. Zelfs het stof er van binnen afgehaald.

Heeft iemand enig idee wat ik hiertegen kan doen?

Morgen ga ik sowieso the phone house bellen, het toestel is namelijk nog geen jaar oud (bijna).

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:31

Kun je nog wel je scherm zien? Ik heb nl. momenteel eenzelfde probleem met mijn HTC, maar na enig dokteren kwam ik erachter dat het probleem 'm zit in het knopje aan de bovenkant waarmee je het scherm 'op zwart' kan zetten (dus; in slaapstand) en dus ook weer 'wakkermaakt'. Dat knopje doet 't niet en daardoor kom ik niet meer bij m'n scherm...

SnuitjeLove

Re: scherm htc desire c doet t opeens niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:37

mijn htc desire C was ook een ware miskoop. Heeft het een jaar volgehouden waaronder ik heb zelfs 6 weken ben kwijt geweest voor systeemfout en dus gereparreerd moest worden.
Vertoonde ook vaak mankementen dat de touchscreen het niet meer deed, liep vaak vast. Of starte uit zichzelf op en ging uit zichzelf uit.
Nu maar een andere telefoon aangeschaft die een stuk beter bevalt (huawei y300)

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-14 22:55

Ik ben een beetje huiverig met die b merken zoals huawei.. maar die doen het goed?

@hanmar ja die doet het gewoon. Ik moet dan het ringetje naar boven slepen en dat lukt niet. Lukt dit wel, kom ik bij een pincode die ik niet kan invoeren, omdat het touchscreen het dus niet doet...

SnuitjeLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 23:33

huawei heeft dezelfde kwaliteiten als samsung, maar is veel betaalbaarder omdat het een japans merk is? Heb ik mij laten vertellen.
Verder heeft mijn vriend mij deze telefoon aangeraden(zit in het ICT wereldje) dus dacht hij zal er wel verstand van hebben.
En voor wat ik er mee doe (whatsappen, bellen, smsen, Facebook) voldoet ie prima en is ie supersnel.
Met een HTC zul je mij nooit meer zien.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 11:34

Huawei is écht geen B-merk. :))

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-14 11:47

Saskiaatje schreef:
Huawei is écht geen B-merk. :))

Echt niet? oh haha excuse me :o