Help! Waarom is mijn laptop ineens extreem breedbeeld?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Borisje

Help! Waarom is mijn laptop ineens extreem breedbeeld?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-14 12:14

:=

Vorige week ongeveer is mijn laptop 'gecrasht', hij ging niet meer aan en wilde alleen maar updates doen en hij ontspoorde gewoon.
Toen ik hem eindelijk gereanimeerd had heb ik eerst alle programma's verwijderd die niet van toepassing waren of wat er 'verdacht' uit zag.
Sindsdien doet hij het weer, alleen wil hij nog wel spontaan uitvallen (komt denk ik ook door te hete accu of te veel stof erin? Dit heeft hij namelijk eerder gedaan, een jaar terug ofzo).

Enn het grootste probleem, ik heb ineens extreem breedbeeld := De letters staan allemaal breed, de paarden zijn ineens drie meter langer en alles is breed en groot.
Dit ligt niet aan de pagina instellingen of beeld instellingen, want daar heb ik alles al geprobeerd aan te passen, maar er veranderd dan niks aan mijn scherm.

Ik heb net geprobeerd de laptop terug naar fabrieksinstellingen te zetten, is niet helemaal gelukt geloof ik want er is niks veranderd, en mijn scherm is nog steeds hetzelfde.

Wie oh wie weet hoe ik dit weer naar normaal kan zetten? :=

Maureen95

Re: Help! Waarom is mijn laptop ineens extreem breedbeeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 12:18

Volgens mij staat je laptop dan nog in veilige modus. Ik weet alleen niet hoe je zoiets op moet lossen. :=

Borisje

Re: Help! Waarom is mijn laptop ineens extreem breedbeeld?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-14 12:46

IT'S ALIVE :oo

Nog een keer terug naar fabrieks instellingen gedaan en ineens is hij weer goed :') Bedankt voor je reactie!