Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
liiisette schreef:@Destination, we vliegen om 5 uur 's nachts dus om 3 uur op schiphol zijn dus rijden er dan helaas geen treinen meer vanaf het noorden.
Destination schreef:liiisette schreef:@Destination, we vliegen om 5 uur 's nachts dus om 3 uur op schiphol zijn dus rijden er dan helaas geen treinen meer vanaf het noorden.
Ik weet niet wanneer je precies gaat? Maar op de Rhôneweg kun je gratis parkeren wat ik las in een ander topic op Bokt. Vandaar is het 280 meter lopen naar Amsterdam Sloterdijk waar de trein naar Schiphol gaat en je om 2:22 kunt aankomen. Maar je moet maar net willen dat je auto daar zo lang onbewaakt staat, maar het is in principe een goedkopere oplossing dan parkeren bij Schiphol zelf.
Destination schreef:Hm, ik ken Amsterdam niet zo goed (Groninger hier), maar dit is wat ik vond via Google/Bokt.
Vanuit Hoofddorp kun je alleen niet rond 3 uur aankomen op Schiphol, het laatste is 00:28 en ik gok dat TS niet 2,5 uur voor niks op Schiphol wil zitten
Nicje87 schreef:Destination schreef:Hm, ik ken Amsterdam niet zo goed (Groninger hier), maar dit is wat ik vond via Google/Bokt.
Vanuit Hoofddorp kun je alleen niet rond 3 uur aankomen op Schiphol, het laatste is 00:28 en ik gok dat TS niet 2,5 uur voor niks op Schiphol wil zitten
Hoofddorp heeft een nachtbus naar schiphol. Dan ben je er binnen 15 min
Destination schreef:Hm, ik ken Amsterdam niet zo goed (Groninger hier), maar dit is wat ik vond via Google/Bokt.
Hagar_Helga schreef:In Boesingheliede / Zwanenburg heb je veel van die goedkopere bewaakte parkeer plaatsen en dan brengen ze je met een taxibusje naar Schiphol, 15min verderop.