Ik sta altijd op vreemde dingen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Ik sta altijd op vreemde dingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 18:58

Hoihoi!

Ik weet niet wat het is, maar ik heb binnen een paar maanden op vier vreemde "voorwerpen" gestaan.

De eerste keer was het een kroket, waarvan de helft die toen niet onder mijn voet zat 'explodeerde'. Ik voelde me vreselijk schuldig, op de één of andere reden heb ik altijd medelijden met het geen waar ik zoiets mee doe.

Een paar dagen later stond ik op centraal station [naam] op een pannenkoek. Geen opgerolde, maar één die daar echt als een dweil op de grond lag te slingeren.

Het leek even rustig, maar twee maanden later was een welgemeende kipfilét de klos :+ De katten hadden hem kennelijk van het aanrecht gejat, en ik had hem vervolgens niet zien liggen en gleed er over uit. :')

Uiteindelijk stond ik vandaag nog op school op een broodje tonijnsalade, waarvan vervolgens de prut rond mijn schoen omhoog kroop. :')

Ben ik de enige die altijd weer het "ongeluk" heeft om mijn voeten net op de verkeerde plaats neer te zetten, of hebben jullie ook wel eens wat vreemds onder de benenwagen? :+

zonnebloem18

Re: Ik sta altijd op vreemde dingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 19:00

Enige wat ik me afvraag (behalve bij de kip) is wat al die dingen op de grond doen.
Ik kijk meestal wel waar ik loop, maar heb nog nooit een pannekoek of broodje tonijnsalade op de grond zien liggen.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 19:01

Mmm.. Niet herkenbaar maar dat met de kipfilet is echt hilarisch! Ik zie je katten al wijs toe zitten kijken... ;)

Lo91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 19:03

Ik heb het met naaktslakken.. zitten er veel van in mn tuin :')

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 19:04

ik stond net op een stekker, doet nog steeds pijn. Verder ben ik vorige week nog over een kleerhanger gevallen waardoor ik de halve kamer door gleed.
Misschien niet raar maar weel heel erg pijnlijk was laatst een tandenstoker , die zat voor de helft in m'n voet.. :'(

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 19:04

Loois93 schreef:

ieeeuwww :P

Lo91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 19:05

leeneliefje schreef:
Loois93 schreef:

ieeeuwww :P

Ja.. gelukkig wel mét schoenen aan haha

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 19:07

Ik heb wel eens op een varkensneus gestaan :') Hond heeft er ooit eentje gekregen als bot, daarna niet meer gezien dus dacht dat hij op was. Kwam hem een week later tegen onder mijn schoen..sta je toch even raar te kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 19:28

Hahaha :') die dingen waar ik op stond waren trouwens wel allemaal in de stad, dus het is niet dat die dingen bij ons over de grond slingeren (op die kipfilet na dan) :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 20:57

Ik heb dat met schroefjes en boutjes etc. , in de garage, in huis in de ruimtes die verbouwd worden.
Niet heel fijn :')

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 21:08

Of s nachts onderweg naar de wc op een lego blokje, auw!

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 22:43

oh legoblokjes ja...die dingen zijn gewoon echt heeeeeeeel pijnlijk!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 22:45

_O- ik lachte me stuk om je openingspost, ik dacht maakt ze nou een grapje _O-

irisje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 22:47

Ieh, met blote voeten of als ze ijsklontjes zijn...het enigste waar ik weet dat ik op stondt was vandaag een koekje..

Firebug

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 22:49

Ik ben ooit in een mierennest gaan staan, ben daarna nog een hele tijd bang geweest voor mieren. Dat deed pijn!
Ook ooit in een dood vogeltje met mijn blote voet. Ik was in de tuin aan het spelen en die was blijkbaar uit het nestje gevallen...
Tegenwoordig let ik blijkbaar beter op waar ik loop, want ik kan geen recente voorbeelden verzinnen gelukkig!

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 22:49

ik laatst nog op het pinnetje van een riem die op de grond lag. Dat kreng stond gewoon recht omhoog..
Auwiee!

En ik struikel gemiddeld 20x per dag over m'n rat _O- die loopt altijd achter je aan, en vooral als je in de keuken bent is het héul leuk om constant om je heen te rennen omdat je misschien wel wat te eten krijgt.
Of ze komt ineens onder de bank vandaan wandelen terwijl ik net voorbij loop :')

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 22:51

Loois93 schreef:

Ik liep eens een keer met mijn blote voeten door het gras en wat had ik tussen mijn tenen?

een naaktslak :r

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 22:52

Nou het meest akelige wat ik me herinner was toen ik savonds een keer naar buiten ging op blote voeten om iets in de garage te pakken en ik bovenop een naaktslak stond, dat moment vergeet ik nooit meer en de buurt vast ook niet.
Heb dat ook weleens met schoenen gehad.
Zitten hier met periodes erg veel.

Ook heb ik redelijk vaak gehad dat ik met sokken of blote voeten in de hondenpis stond.
Echt, hoe ranzig is dat...en ze zijn normaal echt zindelijk

Ik besef nu dat ik wel vieze dingen vertel... Neeeeeeee geef mij maar pannenkoek of een broodje tonijn

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 22:54

Ik heb eens met mijn blote voet bovenop de kikker die uit het aquarium was ontsnapt gestaan.
Dag kikker -O- . Ik denk dat zelfs de buren dit gehoord hebben.

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 22:55

Mijn kat loopt me regelmatig voor de voeten wat ook wel is op onder de voeten word :(:) telt dat ook :Y)

oewh en niet te vergeten... kattenspuug
vooral als je midden in dr nacht een hoopje tegen komt als je naar de wc wilt gaan :')

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 23:07

Een egel :j En dat hoop ik toch nooit meer mee te maken :') Voor mij niet en voor de egel _O-

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 23:12

Ik stond vroeger regelmatig in de kattenkots. Ik had sloffen aan, dus dit merkte ik nog niet eens, tot ik een heel spoor door het huis had gemaakt. Verschrikkelijk! :')

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 23:15

Mijn vader heeft een keer op een slappe hondendrol gestaan , we hadden een duitsen herder puppy toen die tijd en mijn moeder lag altijd krantjes neer weer ze dan op konden.. ehrm je weet wel aangezien ze natuurlijk niet een twee drie zindelijk zijn. Mijn vader werd s nachts wakker en kon niet slapen dus besloot een peukje op te steken ( hij rookt alleen in de schuur) .. en yeap iedereeen wakker van een man die zowat over zn nek gaat omdat de poep tussen zn tenen zat lol moet heeel ranzig geweest zijn, wouw toen nog vragen.. '' is hij nog warm ?'' maar die arme man stond zo te koren lol

Zelf een keer op een rechtopstaande spijker gaan staan, zat in een plank.. was erge au x0x Maar wat ik zelf nog irritanter vind.. kauwgom bahh blijft zo irri plakken lol

Lo91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 23:15

Oja die was ik vergeten, mn konijnen die los in de tuin lopen hebben ook nog wel eens de neiging om zo vlak voor je langs te schieten zodat ze net onder mn voeten terecht komen hihi.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 23:24

PineApple schreef:
oh legoblokjes ja...die dingen zijn gewoon echt heeeeeeeel pijnlijk!

Zo lang je ze maar niet in je oor krijgt *\o/*