Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
miccamaaike schreef:Het loon van je stage is ook gewoon loon, moet je dus gewoon bij loon invullen.
Het kan heel goed dat er toen geen loonbelasting is ingehouden, dat betaal je de eerste zoveel duizend euro niet (loonheffingskorting)
Vul gewoon het opgetelde loon in en bij loonheffingskorting datgene wat je wel betaald hebt, staat als t goed is gewoon op je jaaropgave, dan zie je snel genoeg of je wat terug krijgt.
zap schreef:Of wacht even! Vanaf maart kun je vooraf ingevulde belastingaangifte downloaden. Dan heeft de belastingdienst je gegevens ingevuld. Dat moet je wel controleren natuurlijk, maar is wellicht makkelijker dan zelf puzzelen.
Denk dat ik er nu wel uit ga komen. LesleyxLinn schreef:zap schreef:Of wacht even! Vanaf maart kun je vooraf ingevulde belastingaangifte downloaden. Dan heeft de belastingdienst je gegevens ingevuld. Dat moet je wel controleren natuurlijk, maar is wellicht makkelijker dan zelf puzzelen.
Is dat niet nog lastiger dan een kort T-bilet?
Maar het is wel makkelijk om deze gegevens dan te gebruiken voor het T-bilet.
En JustLizz, bedankt voor je aanbodDenk dat ik er nu wel uit ga komen.
.
. JustLizz schreef:Vooraf ingevulde aangifte is op zich best makkelijk alleen zie ik daar toch regelmatig fouten in voorbij komen die mensen veel geld kunnen schelen en dat is natuurlijk jammer.
Denk dat je er met twee jaaropgaves nog wel uit moet komen hoor en mocht het niet zo zijn TS dan kun je me altijd vrijblijvend een mailtje sturen hoor, geen probleem.