Maar moet dit ff kijkt. een jongw uit mijn klas is al een paar weken niet op school geweest. Hij lang in het ziekenhuis voor longontsteking. Nu is dit de jongen die iedereen wel in de klas heeft, een onrust stoker en pester. Persoonijk mag ik hem niet maar heb nu wel kippevel en prikogen. Paar minuten geleden.kwam ons schoolhoofd in de les en heeft ons verteld dat het geen longonsteking is dat hem in het ziekenhuis houd maar kanker. Veel info kregen we niet alleen dat hij vandaag geopereerd word. Nooit gedacht dat somige jongens uit mijn klas zoude huilen.Morgen krijgen we waarschijnlijk meer te horen.
Sorry voor typfouten zit op mijn telefoon en mijn handen trillen.
Sterkte ermee, school zal er wel voor zorgen dat jullie onderling kunnen praten en helpen met het verwerken.
Kentaro
Geplaatst: 23-01-14 11:53
Gadverdamme, wat een klote bericht!!! Kan me heel erg goed voorstellen dat dat niet in jullie koude kleren gaat zitten! Hoop dat jullie leerkracht(en) het goed oppakken en jullie er met elkaar over kunnen praten, mocht daar behoefte aan zijn!
japielover
Geplaatst: 23-01-14 11:54
heel veel sterkte er mee!!
als je wil pbe mag dat hoor
NeverGiveUp
Geplaatst: 23-01-14 11:54
Jeetje wat vreselijk! Arme jongen, en voor jullie als klas ook heel erg.
Heel veel sterkte wat een rot bericht al is hij zo vervelend. .
janouk
Geplaatst: 24-01-14 08:04
wat vreselijk. Misschien kan je met de klas regelen dat iedereen een kaart stuurt. Zo'n kaartenbombardement doet hem vast herl goed, om te weten dat hij gemist wordt.
Hanmar
Geplaatst: 25-01-14 16:19
Na overleg denk ik dat dit topic meer thuishoort op LZP, dus daar verplaats ik het even voor je heen.
MW-> LZP
crazygirl1
Geplaatst: 29-01-14 18:57
Zucht, geen leuk nieuws. Hopelijk krijg je van school uit wat opvang en hebben jullie steun aan elkaar.
Ik verbaasde me vroeger ook dat sommige mensen ook echt wel gevoelens hebben. Ben er ondertussen achter gekomen dat uiterlijk bedriegt. De stoerste mensen (jongens en meisjes) zijn vaak de gevoeligste, zijn enorm onzeker. Daar kom je (hopelijk) zelf ook achter. Emoties hebben, is menselijk. Zeker niet verstoppen.
Toen ik 2jaar geleden in een moeilijke zeer emotioneel pijnlijke situatie terrecht kwam, heb ik mijn emoties laten gaan. Er was veel begrip en steun. Vroeger verborg ik het en werd er uiteindelijk nog slechter van. Heb je zin om te lachen, lach dan. Zin om te huilen, huil dan. Zin om te praten, praat dan