Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
PowerReiner schreef:Mag ik vragen welk bedrijf dat is? Doe maar in PB.
Ik heb ook ooit bij een soortgelijk bedrijf gewerkt. Was toen nog in de beginfase maar ook allerlei rare en vreemde dingen. Misschien dat dit wel hetzelfde bedrijf is.
Over de zaterdag uitbetaald krijgen. Lastig, vooral omdat je niets op papier hebt. Hoe is besloten dat je moest werken die dag? Zeker ook per telefoon of de dag ervoor?
Dit zijn dingen die je in de praktijk makkelijk afspreekt zonder erbij na te denken en achteraf heb je geen bewijslast.
Je zegt dat degene die vertelde dat de dag betaald zou zijn dezelfde persoon is die zegt dat je eerder bent weg gegaan. Het klinkt in mijn oren als een teamleider die er niet een zou moeten zijn, die jou wilde paaien te komen werken.
japielover schreef:het staat idd niet vast op papier ik heb gebeld..
Even langs gaan is niet even het kantoor zit in eindhoven en ik woon in amersfoort..
bijna alles gaat dat per telefoon/ app.
ik heb vorige week gevraagd of ze al wat wist en krijg dan terug dat ze er achter aan gaat..
Zijn nu halve week verder en nog niks gehoord
mijn collega's hebben zijn met mij tegelijk naar huis gegaan.
De gene die gezegd heeft dat die dag betaald heeft is ook de gene die nu zegt dat ik na 3uurtjes weg gegaan zou zijn.
Je moet per dag 5 sales hebben..
werk je 5 dagen moet je dus 5x5=25 aan het eind van de week.
Als iedereen in het team te kort komt je hebt namelijk een bepaald team target dan moet je op zaterdag lopen..
heel vervelend want je hebt dus vaak dat hij dat bepaald op woensdag/donderdag en als je dan afspraken heb heb je pech en moet je komen.
Kirsha schreef:Eline, dat gaat echt bij meerdere salesbanen zo, dat is voor mij al een nummer 1 reden om daar nooit aan te beginnen.
Ik denk dat het nog verdomd lastig gaat worden om je gelijk te halen, zeker omdat je het niet op papier hebt staan. En wat Anoeska zegt, is het echt een bedrag waarvan het de moeite loont? Ik word namelijk al moe als ik eraan denk, al dat getouwtrek
Mando schreef:Maar dan een andere vraag..... je heb zelf ontslag genomen dan heb je dus geen recht op ww.
Heb je daar wel aan gedacht.

lieveli schreef:Ik denk niet dat je ww krijgt als je wordt ontslagen, want je komt dan gewoon je proeftijd niet door en krijgt geen contract.
Kun je niet op ander werk solliciteren? Als je van nature geen straatverkoper bent, wordt het ook met begeleiding niets.