Victoria Secret

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shirly_Bob

Victoria Secret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-14 23:03

:wave:

Ik zit met een vraagje, ik wil heel graag een bikini bestellen bij de Victoria Secret maar nu twijfel ik over de maat. Normaal heb ik bij de Hunkemöller 70D. Nu gaat een bikini die ik graag wil maar tot maat C. De bikini is een bandeau met push up zou de bikini dan goed bij mij zitten als 34C of 36C? Of vallen ze al vrij klein?

Ik hoop dat iemand me kan helpen :)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 23:06

Ik zou het niet gokken := VS valt over het algemeen klein :j

Enne, 70 is overigens 32 de andere maten :j

Yessy

Re: Victoria Secret

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 00:42

Valt inderdaad klein, in mijn geval 2 (!) maten

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 00:42

Sowieso, to be honest, is Victoria's Secret erg leuk als naam, maar qua spullen is de kwaliteit niet zo heel super zeg maar :=

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 00:45

De maten zijn vanaf internet echt heel erg lastig in te schatten, ik heb zelf ook een heel andere maat dan wanneer ik het via het internet omreken.
Ik ben wel gek op alle spullen die ze hebben, zit zo lekker <3

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 00:47

Ik heb in Amerika in de winkel uren staan passen. De maten vallen heel raar. Dus is nogal een gok via internet.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 01:05

Ik vind de maten in de vs juist ruim vallen.... Ik pas daar met gemak in maar M terwijl ik hier toch echt L nodig heb :p

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 01:20

shilady schreef:
Ik vind de maten in de vs juist ruim vallen.... Ik pas daar met gemak in maar M terwijl ik hier toch echt L nodig heb :p

Dat is gewoon marketing, je normale kleding valt steeds groter terwijl men cup maten express kleiner laat uitvallen omdat de meeste mensen graag een kleinere kleding maat en een groter cupmaat willen :j . Het idee is dat je dan meer koopt. Ik moest laatst ineens ook bij de winkel waar ik altijd BH's koop een cupmaat groter hebben terwijl er in cm niks was veranderd...

Ik vind dat er soms hele mooie dingen tussen zitten maar ik durf voor die prijzen echt niets te bestellen wat misschien niet past of niet mooi zit :( .

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 01:37

Ik heb een bikini besteld, hopen dat hij past...

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 09:02

Celiien schreef:
Sowieso, to be honest, is Victoria's Secret erg leuk als naam, maar qua spullen is de kwaliteit niet zo heel super zeg maar :=

Vind je? Mijn persoonlijke ervaring is dat het juist veel langer meegaat dan vergelijkbare producten in dezelfde prijsklasse die ik in Nederland bij willekeurige winkels koop :)

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 09:06

Ik wil ook erg graag een mooie bikini bij Victoria's Secret, maar voor dat geld ga ik het er niet op wagen om te bestellen. In maart ga ik naar Londen, neem ik dan wel alvast een mee voor de zomer :')

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 09:20

Ik ga eind februari, ga ik ook even neuzen :))

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 09:20

Had me in de VS laten opmeten, in de Victoria Secret winkel.
Daarna een aantal modellen gepast, het ene model was wel degelijk te klein, het andere te groot en een aantal waren gewoon goed.
Erg afhankelijk van het model blijkbaar. Via internet zou ik dat merk niet durven bestellen eerlijk gezegd :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 11:38

Yessy schreef:
Celiien schreef:

Vind je? Mijn persoonlijke ervaring is dat het juist veel langer meegaat dan vergelijkbare producten in dezelfde prijsklasse die ik in Nederland bij willekeurige winkels koop :)

Dit, ik vind de bh's super. Ik weet niet hoe de goedkopere vallen, die van mij zijn $70-90.

Ik heb alleen wel een Victoria's Secret string van $70 waar na 5 keer dragen ineens een gat in het lace zat. Had de bon niet meer. Was ik echt niet happy mee, dus voor mij alleen nog maar de bh's.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 12:17

Ik heb zowel goedkopere als duurdere, maar bij mij bevallen ze allemaal super!
Sommige heb ik pas sinds eind november dus ik kan niks zeggen over de lange termijn natuurlijk. Maar tot nu toe blijven ze allemaal heel mooi en zitten super.
M'n wasmachine in Amerika heeft alleen wel sommige string een beetje verpest, dus zijn iets minder mooi geworden helaas.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 13:07

Ook de goedkopere lijn doet het goed hier, dat zijn de 2 voor $30 bh's geloof ik :)

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 13:48

Ik vind VS juist erg groot vallen. Heb altijd een maat kleiner nodig dan normaal.

Schiphol heeft trouwens ook een Victoria Secret voor de duane. In de zomer hingen daar ook bikini's.

Shirly_Bob

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 14:34

Bedankt voor de reacties! Ik durfde de C niet aan, dus ik heb een andere bikini besteld :) Nu duimen dat hij past!

_Eline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 12:38

Slim dat je het niet gedaan hebt. De cupmaten zijn namelijk stukke kleiner daar. Ik heb van de zomer een aantal bh's en bikini ingeslagen bij de Victoria's Secret in Amerika. Hier in NL heb ik cup B en daar bij de Victoria's Secret heb ik zeker de C nodig. :)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 23:24

Ik vind VS ook klein vallen. Heb van broekje M nodig terwijl ik in NL S heb.
Ga dit jaar ook maar even neuzen voor een mooie VS. Heb nu al een aantal keer besteld en tot nu toe telkens best goed gegokt.