Er zijn al zat topic met zonder of met cap rijden op een paard, Maar hoe denken jullie daarover met de brommer? Eentje met een blauw kenteken kopen of eentje met een geel kenteken?
Wat zijn de voordelen en nadelen van een brommer met helm?
+
-Als je valt heb je een helm op.
-Je kan harder rijden en dus sneller van A naar B.
-Goedkoper met aanschaffen.
-
-Je moet op de weg rijden, tussen auto's, als een ongeluk gebeurt is het wel een serieus iets meestal.
-Als je iemand achterop moet nemen heb je wel een tweede helm nodig.
Wat zijn de voordelen en nadelen van een brommer zonder helm?
+
-Je rijd op het fiets pad(minder kans op heftige ongelukken)
-Je kan plotseling besluiten iemand achterop te nemen zonder dat die gene eerst een helm moet regelen.
-
-Je rijd minder hard en minder snel van A naar B.
-Duurder in de aanschaf
Wie o wie kan mij helpen. Ik weet het niet meer zo goed wat ik moet nemen. Ik vind zelf de brommer met helm erg eng idee dat je tussen de auto's rijd, ja moet je met afrijden van je examen ook doen, maar dat zijn niet in de spitsuren, die ik wel moet gaan rijden
Zonder helm is het ook lekker handig als je iemand even achterop wil nemen, enz. Wat hebben jullie voor brommer en wat zouden jullie mij aanraden?
Alvast bedankt!

Staat ook altijd aangegeven met borden hoor.
er is in mijn ogen niks mis mee, veel praktischer voor de steden en korte afstanden, daarbij, ik rijd liever op de fietspaden. Ookal heb je vaak stomme kinderen die nogal traag zijn. Ik toeter altijd en als ze niet luisteren toeter ik nog een keer met een dodelijke blik en dan gaan ze wel opzij