Hihi alweer een topic
. Maar kon hier nog niet echt duidelijk iets op vinden, behalve oudere topics, maar als er al eentje is mag je me ff een linkje sturen, sorry dan!Maar ik mag van mijn ouders een laptop uitzoeken voor mijn verjaardag!! Ben er super blij mee!! (deze laptop heeft soms een beetje kuren, hele slechte accu en is gwn wat ouder... maar niet kapot ofzo!!).
Mijn nieuwe laptop moet aan deze eisen gaan voldoen:
- ongeveer 15/16 inch.
- Windows 8
- Relatief dun, gwn omdat ik dit mooi vind, en omdat ik het soms ergens mee naar toe moet nemen. (niet een verplichte eis!)
- Moet best snel zijn
- Camera, voor (niet een verplichte eis!)
- Extra cijfers aan de zijkant van toetsenbord
- Relatief mooi beeld/geluid. (ik heb snel last van hoofdpijn bij minder scherp beeld, en ik luister graag veel muziek
). Maar het geluid en beeld hoeven niet perfect te zijn natuurlijk!!Het liefste zou ik een witte willen, maar die zijn er niet bij alle merken
.De laptop gaat gebruikt worden voor huiswerk/schoolwerk en gwn internetten. Maar er zullen soms ook grotere verslagen op gemaakt worden. Heel af en toe zou hij mee ergens naartoe moeten, maar dit is zelden.
Welke laptop kan ik het beste kopen, of juist niet?? Hihi alvast bedankt!
De richtprijs van mn ouders is iets van 400/500 euro vgm, alleen als er eentje is van 550 ofzo kan het ookwel, en anders doe ik er zelf iets bij.
Vind het echt moeilijk om te kiezen !!
en intel pentium, wat is hier echt het verschil tussen?