Vintage stijlen, wie nog meer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PocoGaucha

Berichten: 3683
Geregistreerd: 13-03-12

Re: Vintage stijlen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 15:09

ik dans met een vriendin, we wisselen wie de man en wie de vrouw is hahaha.

Jespri

Berichten: 9638
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 15:13

Dat is ook een slimme! Helaas hier ook geen vriendinnen die gek zijn op dansen. Achja ooit als ik ga trouwen moet vriend er toch aan geloven. ~~}>

PocoGaucha

Berichten: 3683
Geregistreerd: 13-03-12

Re: Vintage stijlen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 19:32

De persoon waarmee ik nu ga dansen die wil bijvoorbeeld met uitgaan ook nooit dansen, maar dansles vind ze heel leuk.

zijn er van jullie bij die wel eens jarretels dragen? Ik heb zon gordel van de primark maar dat is echt een onding. Hij is eigenlijk net iets te groot waardoor hij afzakt en hij heeft maar 4 touwtjes en dat zit ook niet fijn. Dus wil nu graag een goede kopen. Heb al wat webshops bekeken, maar ze zien er heel oubollig uit, en zijn allemaal redelijk prijzig. Opzich als het echt niet goedkoper kan wil ik er wel in investeren als ik hem dan echt vaak draag. Weten jullie goede winkels ofzo waar je ze kan kopen? misschien bij christine le duc. Maar ik wil er wel eentje met 6 touwtjes. En de meeste van die sex dingen hebben er maar 4 en dat heb ik nu ook en dat flopt. En wat zijn goede kousen? want die trok ik gister ook al meteen verrot haha.

Chans

Berichten: 1004
Geregistreerd: 29-08-04
Woonplaats: Het Zuiden

Re: Vintage stijlen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 22:49

Ik val ook even binnen :) ik ben dol op vintage en rockabilly. Vandaag nog een nieuw jurkje besteld via topvintage

Jespri

Berichten: 9638
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Noord Holland

Re: Vintage stijlen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 09:51

Poco, Geen ervaring mee sorry. :)
Chans, leuk! Welke?

snikky

Berichten: 519
Geregistreerd: 24-04-09

Re: Vintage stijlen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 17:03

ik val ook binnen! Hou er zo van, maar heb er helaas maar 2 in mijn kast hangen... (jurkjes dan :p )
Nu zie ik hier wat sites voorbij komen en hier zitten ook vaak leuke prijzen aan vast! Heeft er iemand wel een besteld bij de site van de eerste pagina, lindybop? Die jurken zijn echt leuk!!!

PocoGaucha

Berichten: 3683
Geregistreerd: 13-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-14 18:59

Ik heb zelf wel een jurk van dat merk via marktplaats. toen ik al betaald had en op internet ging zoeken kwam ik die engelse site tegen. Dan ben je iets goedkoper uit denk ik. Ik had de jurk via betaalbareretroshop op marktplaats, hij kostte 40 euro geloof ik dan komen er nog verzendkosten bij. http://www.marktplaats.nl/verkopers/6995401.html. Via de engelse site is hij met verzenden ongeveer 35 euro, maar de verzendkosten staan er niet concreet op. Ik weet dat het vaak iets van 6 pond(8 euro) is.

snikky

Berichten: 519
Geregistreerd: 24-04-09

Re: Vintage stijlen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 19:11

Ja dat verzenden vind ik ook altijd spannend vanui het buitenland :p maar als iemand nou zegt dat gaat goed vanaf die site durf ik het wel te proberen! Was het een fijne jurk?

hahahatsjoe

Berichten: 2392
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 19:19

Even een stipje :-) ben jaren 50 en 60 fan dus vind dit een erg leuk topic dat ik straks eens even goed ga doorlezen !!!

PocoGaucha

Berichten: 3683
Geregistreerd: 13-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-14 19:43

snikky schreef:
Ja dat verzenden vind ik ook altijd spannend vanui het buitenland :p maar als iemand nou zegt dat gaat goed vanaf die site durf ik het wel te proberen! Was het een fijne jurk?

Ja, alleen er is wel 1 stiksel los gegaan. Opzich geen probleem kan ik zo zelf weer maken. en het was bij de rits, dus je ziet het ook eigenlijk niet. Vind hem zeker wel 40 euro waard.

Ik denk dat die website wel betrouwbaar is, maar je kan hem ook uit nederland bestellen natuurlijk. Dan betaal je gewoon meer maar heb je ook meer zekerheid denk ik.

Chans

Berichten: 1004
Geregistreerd: 29-08-04
Woonplaats: Het Zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 13:48

Jespri schreef:
Poco, Geen ervaring mee sorry. :)
Chans, leuk! Welke?


Niet te erg vintage qua stijl want ik moet er ook mee naar kantoor kunnen maar ik vind hem wel erg schattig

Afbeelding

Jespri

Berichten: 9638
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Noord Holland

Re: Vintage stijlen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 13:53

Die is leuk. :D

PocoGaucha

Berichten: 3683
Geregistreerd: 13-03-12

Re: Vintage stijlen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-14 18:31

Ik ben gisteren voor de tweede keer naar de Def Americans geweest. die band is echt een aanrader. spelen covers van Johnney Cash. Het was echt heel erg leuk. En deze week komt eindelijk mijn cd van rhythm sophie. :D

http://www.youtube.com/watch?v=WMWE4_ihu3Y (let op de gitarist, die is heeel leuk)

Sissi87

Berichten: 1604
Geregistreerd: 17-08-08

Re: Vintage stijlen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 18:38

Ohh, die jurkjes zijn leuk!!! Alleen ja, wanneer trek je ze aan?!

Jespri

Berichten: 9638
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:11

Rianne leuke muziek zeg! :D

Sissi87, Ligt er een beetje aan hoe ze er uit zien. Heb zelf veel van dit soort jurken:
AfbeeldingAfbeelding

Draag deze gewoon in het dagelijks leven. :)

Hanmar
Advies Mies

Berichten: 16984
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:05

*Komt binnenvallen* Oooooh die linker, waar heb je die foto vandaan?!

Eline91

Berichten: 3480
Geregistreerd: 21-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:14

PocoGaucha schreef:
zijn er van jullie bij die wel eens jarretels dragen? Ik heb zon gordel van de primark maar dat is echt een onding. Hij is eigenlijk net iets te groot waardoor hij afzakt en hij heeft maar 4 touwtjes en dat zit ook niet fijn. Dus wil nu graag een goede kopen. Heb al wat webshops bekeken, maar ze zien er heel oubollig uit, en zijn allemaal redelijk prijzig. Opzich als het echt niet goedkoper kan wil ik er wel in investeren als ik hem dan echt vaak draag. Weten jullie goede winkels ofzo waar je ze kan kopen? misschien bij christine le duc. Maar ik wil er wel eentje met 6 touwtjes. En de meeste van die sex dingen hebben er maar 4 en dat heb ik nu ook en dat flopt. En wat zijn goede kousen? want die trok ik gister ook al meteen verrot haha.


Ik heb wel een aantal goeie liggen :) De sex dingen die je koopt in goedkope lingeriewinkels zijn inderdaad niets waard, maar in de 'betere' lingeriewinkels kan je wel soms fijne dingen vinden. Meestal ga ik in de solden wel eens neuzen bij de duurdere (zeg maar dure) lingeriewinkels, soms vind ik dan tussen de laatste stuks iets heel leuk in mijn maat :)

Kousen is echt een moeilijke, die overleven bij mij ook nooit langer dan een avond. Ik heb maar 1 paar dat echt mooi blijft, maar dat zijn dan ook dikkere kousen (dus geen bijna doorzichtige maar echt donker) Ze zijn met een mooi motiefje en ik heb ze echt al vaak gedragen, maar ik heb er ook genoeg voor betaald :)

Jespri

Berichten: 9638
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:23

Hanmar schreef:
*Komt binnenvallen* Oooooh die linker, waar heb je die foto vandaan?!


Your welcome.
Vintage Dress

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Vintage stijlen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 22:24

Die rozen jurk is echt superleuk! Alleen duuuur :(

Hanmar
Advies Mies

Berichten: 16984
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 22:26

Ik twijfel altijd zo als ze uit de VS moeten komen... Shipping enzo, soms word je nog voor invoerbelasting aangeslagen en wat als 'ie niet past... -O-

Jespri

Berichten: 9638
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Noord Holland

Re: Vintage stijlen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 09:45

Ja dat is inderdaad een nadeel van uit het buitenland. Als die niet past zou je via het via mp kunnen verkopen?

PocoGaucha

Berichten: 3683
Geregistreerd: 13-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 09:54

GeekGirl schreef:
PocoGaucha schreef:
zijn er van jullie bij die wel eens jarretels dragen? Ik heb zon gordel van de primark maar dat is echt een onding. Hij is eigenlijk net iets te groot waardoor hij afzakt en hij heeft maar 4 touwtjes en dat zit ook niet fijn. Dus wil nu graag een goede kopen. Heb al wat webshops bekeken, maar ze zien er heel oubollig uit, en zijn allemaal redelijk prijzig. Opzich als het echt niet goedkoper kan wil ik er wel in investeren als ik hem dan echt vaak draag. Weten jullie goede winkels ofzo waar je ze kan kopen? misschien bij christine le duc. Maar ik wil er wel eentje met 6 touwtjes. En de meeste van die sex dingen hebben er maar 4 en dat heb ik nu ook en dat flopt. En wat zijn goede kousen? want die trok ik gister ook al meteen verrot haha.


Ik heb wel een aantal goeie liggen :) De sex dingen die je koopt in goedkope lingeriewinkels zijn inderdaad niets waard, maar in de 'betere' lingeriewinkels kan je wel soms fijne dingen vinden. Meestal ga ik in de solden wel eens neuzen bij de duurdere (zeg maar dure) lingeriewinkels, soms vind ik dan tussen de laatste stuks iets heel leuk in mijn maat :)

Kousen is echt een moeilijke, die overleven bij mij ook nooit langer dan een avond. Ik heb maar 1 paar dat echt mooi blijft, maar dat zijn dan ook dikkere kousen (dus geen bijna doorzichtige maar echt donker) Ze zijn met een mooi motiefje en ik heb ze echt al vaak gedragen, maar ik heb er ook genoeg voor betaald :)


Super bedankt!. Ik heb er toevallig vorige week 1 gekocht in een lingeriewinkel van het sale rekje. Is nogsteeds met maar 4 touwtjes. Maar zit al 100x beter dan het ding wat ik had. Kan er gewoon een avond mee gaan stappen en heb hem 1 keer een beetje omhoog getrokken. Voor de rest hoef je er niet naar om te kijken. Echt zo veel beter als gewone panty's. Ik heb kousen van de kruitvat nu. Die zijn wel met zon antisliprand. Maar dat gaat ook gewoon aan die klipjes. Ik heb ze nu twee keer aangehad. en ze moeten nu in de was. Ben benieuwt hoe ze daar uitkomen. Ze waren maar 4 euro, dus best een goede koop. Ik heb er ook van de hunkenmuller gekocht, met een naad op de achterkant. Die moet ik nog dragen. Die waren 9 euro, dus ik hoop dat die het ook redelijk lang doen.

Fu_Qi

Berichten: 3483
Geregistreerd: 29-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:34

Jespri schreef:
Rianne leuke muziek zeg! :D

Sissi87, Ligt er een beetje aan hoe ze er uit zien. Heb zelf veel van dit soort jurken:
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]

Draag deze gewoon in het dagelijks leven. :)

Waar heb je die rechter vandaan ? <3

minikatje

Berichten: 8965
Geregistreerd: 26-07-05
Woonplaats: sprookjesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:44

PocoGaucha schreef:
De persoon waarmee ik nu ga dansen die wil bijvoorbeeld met uitgaan ook nooit dansen, maar dansles vind ze heel leuk.

zijn er van jullie bij die wel eens jarretels dragen? Ik heb zon gordel van de primark maar dat is echt een onding. Hij is eigenlijk net iets te groot waardoor hij afzakt en hij heeft maar 4 touwtjes en dat zit ook niet fijn. Dus wil nu graag een goede kopen. Heb al wat webshops bekeken, maar ze zien er heel oubollig uit, en zijn allemaal redelijk prijzig. Opzich als het echt niet goedkoper kan wil ik er wel in investeren als ik hem dan echt vaak draag. Weten jullie goede winkels ofzo waar je ze kan kopen? misschien bij christine le duc. Maar ik wil er wel eentje met 6 touwtjes. En de meeste van die sex dingen hebben er maar 4 en dat heb ik nu ook en dat flopt. En wat zijn goede kousen? want die trok ik gister ook al meteen verrot haha.

ik maak ze zelf :)

http://www.pinterest.com/search/pins/?q ... =ac&len=10
http://www.pinterest.com/search/pins/?q ... der%20belt

hier staan ontzettend veel voorbeelden op :)

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Re: Vintage stijlen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:49

Oh wat een leuk topic. Ik ben dol op de 70's. Kleur, patronen het kan me niet gek genoeg zijn. Een vriendin van me maakt super leuke dingen en daar koop ik regelmatig iets. www.pinklabelle.nl
Ik heb sinds kort een naaimachine en hoop binnenkort ook zelf leuke dingen te kunnen maken in die stijl.