De advertentie die ik tegenkwam was erg leerzaam. Ik kan nu aan leuke stofjes en middelen komen als ik wil.
en ja hij is al gemeld. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en ja hij is al gemeld.
ik denk dat zelfs zij hem niet eens zouden plaatsen of verwijderen.
en een wereld waar ik niets mee te maken wil hebben brrr.
karuna schreef:Geen idee, niet op gelet maar ga ook niets openbaar neerplanten. Ben alleen verbijsterd dat je zoiets tegenkomt op een openbaar internet.
pniekepnak schreef:karuna schreef:Geen idee, niet op gelet maar ga ook niets openbaar neerplanten. Ben alleen verbijsterd dat je zoiets tegenkomt op een openbaar internet.
Als je goed zoekt kun je heel veel drugshandel vinden op Internet. Ik zou zelf niet weten hoe dat werkt, maar heb het wel eens bij spuiten & slikken voorbij zien komen.

pniekepnak schreef:karuna schreef:Geen idee, niet op gelet maar ga ook niets openbaar neerplanten. Ben alleen verbijsterd dat je zoiets tegenkomt op een openbaar internet.
Als je goed zoekt kun je heel veel drugshandel vinden op Internet. Ik zou zelf niet weten hoe dat werkt, maar heb het wel eens bij spuiten & slikken voorbij zien komen.
renee16 schreef:Als je wilt kun je hele gebruiksaanwijzingen vinden hoe je GHB en weet ik veel wat nog meer moet maken..
Zo kun je vast ook wel vinden waar en hoe je aan de ingrediënten moet komen..
lieveli schreef:pniekepnak schreef:
Je moet dan eerst een TOR bestand downloaden. Daarmee krijg je toegang tot wat ook wel het 'darknet' wordt genoemd.
karuna schreef:Niet zo slim om dat hier neer te zetten, nu gaan mensen er misschien op zoeken. En dan wil ik niet op mijn geweten hebben.![]()
Gaat me om vreemde of illegale advertenties, niet over het hoe en wat van de drugsproductie of aanschaf.
) 'vage advertentie' aangemaakt op mijn email, geen idee wie of wat het doet, maarja, gewoon nergens op reageren en dan word het wel weer stil 
Mijn verzorgpaard staat naast een carpoolstrook en daar heb ik de nodige dealers langs zien komen (en meer
) Ze kijken je hooguit vuil aan, maar niet.. zolang je je er niet mee bemoeid heb je er ook niks mee te maken