Ik heb een vraagje over een stofzuiger! Ik heb voor mijn verjaardag een Philips FC8451/01 stofzuiger gehad. Nu is het het geval dat we laminaat hebben, en de wieltjes van de stofzuiger zijn van plastic. Is er dan grote kans op krassen? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik koop liever geen andere stofzuiger, maar als het echt krassen oplevert, moet er dus wel een andere stofzuiger komen met rubberen wieltjes.
Een beetje laminaat moet daar wel tegen kunnen. Ik weet niet eens wat voor wieltjes mijn stofzuiger heeft, ik raus er gewoon mee het huis door en heb geen krassen.
Het laminaat zit er net in dus we zijn nog erg voorzichtig er mee. Ik heb vanavond gewoon gezogen en heb nog geen krassen kunnen ontdekken, dus we gebruiken gewoon deze stofzuiger!
Je kunt gewoon zuigen hoor, geen probleem. Heb je in de zuigkop ook nog een setje borstels die je uit en in kunt klappen? Standaard op uitgeklapt zetten, dan schuurt het nauwelijks over de vloer!
janouk
Geplaatst: 17-01-14 06:58
Geen probleem voor laminaat of parket trouwens. Bij normaal gebruik nog nooit schade van gezien.