Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sloffiee schreef:Ik ben toen bij een open avond geweest.. Je moet zoiezo eerst surviliant worden, dan hoofdagent en dan nog iets en dan daarna pas bereden politie... het is helaas niet heel makkelijk =(

SSmonamiSS schreef:En hun kiezen dus nemen ze liever iemand die niets met paarden heeft. Die kunnen hun leren rijden zoals hun het graag zien! En je moet toch met zo een paard door vliegende stenen rijde enz en dan zullen de meeste op Bokt zielig vinden voor het paard! Want mensen die van te voren paarden hebben gehad hebben wel een hele andere band denk ik..
want praktijk kan anders uitvallen dan je denkt.
ingvdh schreef:SSmonamiSS schreef:En hun kiezen dus nemen ze liever iemand die niets met paarden heeft. Die kunnen hun leren rijden zoals hun het graag zien! En je moet toch met zo een paard door vliegende stenen rijde enz en dan zullen de meeste op Bokt zielig vinden voor het paard! Want mensen die van te voren paarden hebben gehad hebben wel een hele andere band denk ik..
Dat was vroeger zo maar nu niet meer, ze hebben liever mensen met enige paarden ervaring omdat de opleidingstijd dan korter is.