Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Gezien, verhelderend en heel leerzaam. Altijd al vermoed dat DA zijn een stuk roeping is, en altijd al geweten dat dieren geld kosten.
Maar het blijft een feit dat ik qua salaris fors achteruit ben gegaan de afgelopen jaren. En daar hebben meer mensen last van. Moet echt iedere praktijk een CT scan hebben? Mijn huisarts heeft ook geen roentgenapparaat, als ik foto's wil laten maken moet ik toch echt naar een kliniek toe. Wat is de reden dat alle praktijken alle apparatuur zelf moeten hebben?
janouk schreef:Ik zie niets nieuws. Ik ben zelf ondernemer en kom uit een ondernemersgezin en heb altijd zelf ook dieren. Ik weet niet beter dat je moet investeren en je balans moet zoeken tussen werk en privé. Het hele gezin moet gewoon meewerken.
Het lijkt me eerder dat niet iedere student door heeft wat ondernemer zijn betekent in de praktijk.
Ondernemer zijn is nu eenmaal wat anders in loondienst zijn.
Polly schreef:Vind het ook apart dat op de opleiding DGK geen lesgegeven word in het voeren van een administratie of een praktijk, dat is toch het doel waar DGK studenten naartoe werken toch?