Zojuist liep ik weer buiten in het pikkedonker de paarden te voeren en het straatje aan te vegen met mijn inmiddels zeer geliefde hoofdlampje en dacht "serieus beste koop ooit", "waarom weet ik dit pas sinds 2 jaar
?" en "hoe heb ik ooit zonder gekund?".Ik heb mijn hoofdlamp nu dus voor de 2e winter en woon hier inmiddels toch voor de 3e winter. Hoe heb ik dat de 1e winter dan gedaan? Werkelijk geen flauw idee. Maar ergens ben ik het dus een keer tegengekomen en een heel stuk wijzer geworden
.Wie oh wie heeft voor zichzelf nog meer van dit soort "beste koopjes ooit" waar je nog steeds super blij mee bent? Dit kan dus van alles zijn en op elk gebied, zoals bijvoorbeeld de thermos drinkbeker to go, het ultra-strak-trek-broekje voor onder de kleding. Ik noem maar even wat. Voor sommigen misschien wel met de vraag onder welke steen die persoon dan geleefd heeft, maar voor andere misschien een openbaring.
Ik ben benieuwd!
Mijn man zei elke keer,kan je beter niet kopen want je zal er wel niets aan hebben en heb twee jaar zonder gedaan..Maar ik ben echt blij dat ik nu op deze manier toch licht heb
Super handig!
Zeker sinds we met verpakte baaltjes (+-50kg) werken zou ik niet meer zonder kunnen!
)!