Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tiffany schreef:Ik krijg eerder het idee dat je je gepasseerd voelt,
Heerlijk toch voor haar dat ze een baan heeft en haar paard daar neer kan zetten?
Ik neem aan dat je het kuil ook wel aan je eigen paarden kan voeren.
Ik zal me er niet druk om maken, en als jij beslist niet meer aardig te zijn tegen een ander ook goed.
Tiffany schreef:Ik krijg eerder het idee dat je je gepasseerd voelt,
Heerlijk toch voor haar dat ze een baan heeft en haar paard daar neer kan zetten?
Ik neem aan dat je het kuil ook wel aan je eigen paarden kan voeren.
Ik zal me er niet druk om maken, en als jij beslist niet meer aardig te zijn tegen een ander ook goed.
renep schreef:@storm
ik ben een hij (lol)
Zoals ik al zei dit zijn enkel wat voorbeelden het kuil is genoeg voor een paard voor de hele winter dus aardig wat overschot nu. Ook had ze een jaarling gereserveerd om van ons te kopen dus aanbiedingen afgeslagen en accoord gegaan dat ze het in delen zou betalen. Tot het uitging met haar vriendje en dus ze het geld niet meer had. dan ga je de mensen af die eerder intresse hadden maar ondertussen hebben die een ander veulen gekocht.
Een opsomming van alles wat we doen vind ik ook niet nodig hoef mezelf niet op de borst te slaan.
En dit meisje is niet de enige.
Ander meisje drie maanden bij ons ingewoond vanwege ruzie met haar familie en aangezien ze studeerde nooit enige bijdrage verwacht. Na drie maanden op een zondagochtend kwam ze beneden met de mededeling ik heb het bijgelegd met mijn ouders dus ga daar naar toe DOEI!!!
En nooit meer wat van haar gehoord
Al met al denk ik dat je soms moet zeggen laten we wat terughoudener zijn voor dat we mensen helpen en wat er is gebeurd houd me echt niet wakker hoor
of ben ik nu te hard?